اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه کتابخوانی مکتوب و اینترنتی در کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب، مسابقه کتابخوانی مکتوب و اینترنتی به همت این نهاد کتابخانه‌ای در سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی مکتوب و اینترنتی در کهگیلویه وبویراحمد

نادر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: این مسابقه به دو صورت مکتوب و اینترنتی از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس booki.ir در کتابخانه‌های عمومی استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منابع این مسابقه تصریح کرد: کتب این مسابقه با عناوین وصیت‌نامه امام و زندگی به سبک روح‌الله به صورت فایل پی‌دی‌اف در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای موجود است.

حسینی با اشاره به همکاری ستاد ارتحال حضرت امام در برگزاری این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه از تاریخ 11 خردادماه تا 21 خرداد برگزار و پرسشنامه‌های مسابقه مکتوب در بین اتوبوس‌های زائران حرم ملکوتی حضرت امام خمینی توزیع و در پایان به برگزیدگان مراحل استانی و کشوری این مسابقه جوایز نفیسی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا می‌شود.

این مسئول فرهنگی اذعان کرد: زندگانی حضرت امام در قرن اخیر نمونه بارز ساده زیستی بوده و رهبری آن حضرت نیز که با تاسی از زندگی ائمه اطهار (س) و معصومین بود، پشتوانه و زیربنای محکم انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اکنون در هر نقطه جهان هر روز موج بیداری ملت‌ها و به خصوص در کشورهای عربی رخ می‌دهد و مسلمانان با الگوپذیری از انقلاب اسلامی خواستار برکناری دیکتاتورها هستند.

حسینی افزود: محصولات فرهنگی از جمله کتاب بهترین شیوه برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان است و می‌توان با استفاده از این ابزار کارآمد در صدور انقلاب نیز توفیق حاصل کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول