اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

برای ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان مشکل داریم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: مدارس بردخون برای ثبت‌نام مشکل دارند و شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی به خوبی دریافت نمی‌شود.

برای ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان مشکل داریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخب مردم در مجلس اظهار داشت: در آینده شاهد طرح‌های عظیم نفت و گاز در منطقه هستیم که نیازمند افراد متخصص است ولی در بخش فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش و فضا و نیروی انسانی و تجهیزات ما رضایت‌بخش نیست.

حسین مصلحی‌پور افزود: با توجه به زیرساخت‌های موجود نیاز به احداث و راه‌اندازی هنرستان شبانه‌روزی در منطقه داریم و ضرورت ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی وجود دارد که تاکنون به دلیل نبودن زمین مناسب عملی نشده است.

وی اضافه کرد: اکثر فضاها نوساز هستند ولی 5 فضای تخریبی در منطقه وجود دارد و باید بازسازی شود و ضرورت توجه به ادامه ساخت مدرسه راهنمایی که کمتر از 50 درصد پیشرفت دارد و زمان پیش‌بینی شده نیز پایان یافته، وجود دارد.

مصلحی‌پور احداث کانون فرهنگی تربیتی را بسیار ضروری دانست و گفت: فضای موجود سزاوار مردم و جوانان بردخون نیست و با توجه به تهاجم فرهنگی و اوقات فراغت نیاز به توجه در این بخش وجود دارد و مدارس نیاز به سالن ورزشی دارند.

وی مشکل اینترنت را در بردخون  یادآور شد و گفت: مدارس برای ثبت‌نام مشکل دارند و شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی به خوبی دریافت نمی‌شود و مردم مجبور به استفاده از ماهواره هستند.

شهردار بردخون نیز گفت: اعتبارات شهرداری بردخون پایین است به طوری که سال گذشته 615 میلیون تومان اعتبار داشتیم و با 100 میلیون کمک استان به 715 میلیون تومان رسید که 170میلیون تومان مطالبات و 24 میلیون تومان نیز برای مطالعه بوده است.

نعمت‌الله عباسی افزود: اعتبارات سال 91 را بر اساس یک میلیارد تومان بسته‌ایم و تنها شهرداری کل اعتبارات را در سال 90 جذب کرده‌ است، امسال میدان ورودی را با اعتبار اولیه 181 میلیون تومان در فاز یک آغاز کرده‌ایم و خیابان کشاورز را با اعتبار237 میلیون تومان آغاز می‌کنیم و 150 میلیون تومان نیز بابت تخریب منازل و موانع اختصاص داده شده است.

مسئول تعاونی صیادان بردخون نیز گفت: ذخایر دریایی بر اثر صید غیر مجاز در حال کاهش است و اکنون 35 قایق با 90 نفر بیکار شده‌اند که با حضور صیادان غیر مجاز امرار و معاش مردم منطقه را به خطر انداخته‌اند.

حسین طاهری‌پور افزود: برای حیوانات و وحوش لوله‌کشی آب کرده‌اند اما 500 نفر صیاد از آب آشامیدنی بی‌بهره هستند و می‌توان با لوله‌کشی آب و برق‌کشی و ایجاد فضای تفریحی در ساحل خورخان بردخون، تفریحگاه مناسبی برای مردم به وجود آورد.

وی همچنین خواستار تسریع در احداث اسکله خورخان که آرزوی دیرینه مردم است شد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول