اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس:

بخش راه آذربایجان‌غربی مغفول نماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: بخش راه با توجه به وجود طولانی‌ترین مرز کشور در آذربایجان‌غربی نباید مغفول بماند.

بخش راه آذربایجان‌غربی مغفول نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد علیپور در مراسم معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: با شکل‌گیری مجلس نهم بنای مجلس تعامل با دولت تعیین شده است و با توجه به سفارش مقام معظم رهبری باید نمایندگان مجلس از اختلاف پرهیز کنند.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: اصل و اساس مجلس، خدمتگذاری به مردم است.

علیپور افزود: بنا است با تمام مدیران در تمام سطوح تعامل مثبت داشته باشیم و بنا به وظایف ذاتی که داریم، باید در بحث نظارتی به خوبی وارد عمل شویم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در بخش مسکن افزود: دولت عملکرد خوبی در بخش مسکن به‌ویژه مسکن مهر در آذربایجان‌غربی دارد.

علیپور مسکن روستایی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی مسکن روستایی کارنامه درخشان دولت است.

وی با بیان اینکه در سفر به سایر شهرهای استان نیز شاهد تغییر چهره روستاها هستیم، گفت: چهره روستاها در استان آذربایجان‌غربی بر اثر توجه دولت به روستاها تغییر یافته است.

علیپور با بیان اینکه در بخش راه در استان مشکلات متعددی وجود دارد، اظهار داشت: مشکلات بخش راه زیاد است و مردم به عنوان مطالبه به حق، این موضوع را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان تصریح کرد: استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های مرزی است که طولانی‌ترین مرز زمینی کشور را دارد و لازم است تا در بحث راه نیز این استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول