اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

40 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان تحویل متقاضیان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تحویل 40 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای استان تا پایان امسال خبر داد.

40 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان تحویل متقاضیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نصرالله دهقانی شامگاه چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای مسکن خوزستان آمار کل واحدهای مسکن مهر استان را 87 هزار و 500 واحد اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 20 هزار واحد تاکنون در دو سال اخیر در شهرهای اندیمشک، ماهشهر، آبادان و بهبهان افتتاح شده و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: 40 هزار و 500 واحد تا پایان امسال و مابقی واحدهای مسکن مهر تا پایان عمر دولت دهم واگذار می‌شود.

عضو کارگروه مسکن خوزستان درباره انصراف متقاضیان مسکن مهر گفت: عده‌ای از افراد تصور می‌کردند با یک یا دو میلیون تومان صاحب مسکن می‌شوند این در حالی است که آورده متقاضیان در این طرح بین 8 تا 12 میلیون تومان است از این رو افرادی که توانایی پرداخت و تأمین آورده را ندارند کار را‌‌ رها کرده و انصراف دادند.

دهقانی تصریح کرد: آن دسته از اعضای تعاونی‌ها که آورده خود را پرداخت نکرده‌اند از لیست متقاضیان مسکن مهر حذف می‌شوند.

وی همچنین از اخذ مجوزی توسط وزیر راه و شهرسازی برای احداث مجتمع‌های تجاری و بازارچه در سایت‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: بر اساس این مجوز، در سایت‌های مسکن مهر مجتمع‌های تجاری 10 تا 20 واحدی به صورت مشارکتی با سرمایه‌گذاران ساخته و به نسبت ارزش سرمایه‌گذاری، تعدادی از واحدهای ساخته شده به سرمایه‌گذار داده می‌شود.

مدیر راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: مابقی واحدهای تجاری نیز به صورت سرقفلی و اجاره به افراد بیکار ساکن سایت مسکن مهر داده می‌شود تا کسب و کار متناسب با نیاز ساکنان این منطقه را فراهم و راه‌اندازی کنند.

دهقانی با ارائه گزارشی از ساخت مسجد در محوطه‌های مسکن مهر، گفت: در بیشتر شهر‌ها کار ساخت مسجد و دیگر مراکز آموزشی و فرهنگی مورد نیاز همزمان با ساخت واحدهای مسکونی در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال سایت‌های مسکن مهر شهرهای خوزستان با امکانات مورد نیاز شامل مسجد، مدرسه، فضای سبز، آسفالت و ... به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول