اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

باید میانگین عمر مسکن بالای 100 سال باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: برای حفظ ثروت عمومی باید میانگین عمر مسکن بالای 100 سال باشد.

باید میانگین عمر مسکن بالای 100 سال باشد

محمود صلاحی در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: علاوه بر این موضوع، باید ساختمان‌ها برای امنیت هر چه بیشتر ساکنان دارای عمر مناسب باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه موضوع مسکن است، افزود: نباید کسی به خاطر امنیت در ساخت و ساز منازل امروز دغدغه داشته باشد.

استاندار خراسان‌رضوی مسکن را ضامن اشتغال پایدار کشور دانست و متذکر شد: باید براساس ارزش‌های خودمان اقدام به ساخت مسکن در کشور کنیم.

وی به اجرای طرح بزرگ مسکن مهر توسط دولت اشاره کرد و عنوان داشت: این طرح سبب برون‌رفت از بسیاری از مشکلات موجود بر سر راه خانه‌دار شدن مردم شد، دولت با طراحی درست و به موقع مسکن مهر در این راه گام برداشت.

وی در ارتباط با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی نیز متذکر شد: این‌گونه نمایشگاه‌ها راهی برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در روند گسترش تعاملات با کشورهای مختلف داشته باشد.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه در حال حاضر در این زمینه همکاری با کشورهای منطقه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این راستا باید با یک تلاش مضاعف اقدام به رفع موانع و مشکلات کنیم.

وی با مذموم دانستن تحریم‌ها علیه یک کشور اظهار داشت: موضوع تحریم خود نشان دهنده زیر پا گذاشتن حقوق بشر و نبود توجه به انسانیت است، این نمایشگاه‌ها هم‌چنین در مبارزه با تحریم‌های مستکبران نقش مهمی را می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول