اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش

7 طرح فرهنگی و عمرانی در پایگاه دریایی سیرجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با حضور فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیرجان، 7 طرح فرهنگی، عمرانی و ورزشی در‌‌ پایگاه دریایی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

7 طرح فرهنگی و عمرانی در پایگاه دریایی سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ظهر امروز همزمان با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 7 طرح فرهنگی، عمرانی و ورزشی در‌‌ پایگاه دریایی سیرجان به بهره‌برداری رسید.

هادی بیات فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استخر بزرگ دریادلان مرکز دریایی سیرجان با زیربنای 800 متر‌ مربع و استخر شنای 315 متر‌ مربعی با هزینه 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات پایگاه دریایی به بهره‌برداری رسید که ظرفیت 80 نفر شناگر را دارد.

وی گفت: درمانگاه درجه دو پایگاه دریایی سیرجان نیز امروز با هزینه 3 میلیارد ریال بهره‌برداری شد که تجهیزات کاملی را دارد.  

بیات عنوان کرد: سیستم کنترل دوربین مدار بسته مرکز دریایی سیرجان با هدف کنترل دقیق عبور و مرور در منطقه پایگاه و محوطه و خیابان‌های اطراف با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال امروز به بهره‌برداری رسید. 

امروز با حضور فرمانده دریایی کشور نیز ظرفشویی صنعتی مرکز آموزش و آمادگاه جنوب افتتاح شد که این طرح قادر است در هر ساعت بیش از یک هزار قطعه ظرف را به صورت بهداشتی شستشو کرده که نقش مؤثری در سرعت عمل همراه با رعایت مسائل بهداشتی دارد و برای این طرح نیز یک میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات پایگاه دریایی پرداخت شده است.

بیات تصریح کرد: طرح آغاز به کار کلاس‌های مبتنی بر عمل نیز با هزینه 600 میلیون ریال و ظرفیت 150 نفر آموزش امروز به بهره‌برداری رسید و با اجرای این طرح امر آموزش در عمل می‌تواند آموزش‌های تخصصی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش فارس همچنین‌ امروز با حضور امیر دریادار سیاری عملیات اجرایی ساخت مقبره شهدای گمنام پایگاه دریایی سیرجان آغاز شد که برای اجرای این طرح فرهنگی مذهبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول