اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین تأکید کرد

ضرورت نظارت مسئولان بر هزینه‌کرد دستگاه‌های اجرایی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قزوین بر ضرورت نظارت مسئولان بر هزینه‌کرد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

ضرورت نظارت مسئولان بر هزینه‌کرد دستگاه‌های اجرایی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، سید محمدعلی قاسمی در دومین همایش سالانه شهرداران استان قزوین ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب، حماسه 15 خرداد و نیز یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر مسئولان برای استفاده و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و فرصت‌های موجود در راستای خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: تبلور و نمود عینی خدمات و عملکرد مسئولان و مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم  در میزان رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌ها و خدماتی است که به آنها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش و همکاری هر‌چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به منظور توسعه و پیشرفت کشور‌، نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات دولتی را ضروری دانست و  افزود‌: تقویت بعد نظارتی و نظارت‌پذیری دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک اصل مهم و اساسی در جلوگیری از انحرافات و بروز و گسترش فساد و تخلفات اداری و مالی باید مورد توجه و اهتمام جدی مسئولان قرار گیرد‌.

وی همچنین بر تقویت و تأمین امکانات مورد نیاز حوزه‌های مالی‌، برگزاری دوره‌های آموزشی‌، همکاری با کارشناسان نظارت مالی اعزامی به شهرداری‌ها در مقاطع مختلف سال و ارسال به موقع صورت‌های مالی تأکید کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول