اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه ابهر تاکید کرد:

لزوم نظارت ویژه مسئولان بر خانه‌های دانشجویی

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با انتقاد از عدم توجه ویژه به خانه‌های استیجاری دانشجویی گفت: باید نظارت بیشتری بر این منازل صورت بگیرد، چرا که عدم توجه موجب گسترش برخی فسادها در برخی از این منازل است.

لزوم نظارت ویژه مسئولان بر خانه‌های دانشجویی
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اوصاف متقین در کلام امام علی(ع) اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه « تَراهُ قَریباً اَمَلُهُ، قَلیلاً زَلَلُهُ، خاشِعاً قَلْبُهُ، قانِعَةً نَفْسُهُ» یکی دیگر از اوصاف انسان‌های متقی را آرزوی کم و کوتاه، لغزش اندک، دل فروتن و نفس قانع اعلام می‌کند.
وی با بیان اینکه آرزوهای طولانی و دراز موجب فراموشی یاد خدا و یاد مرگ و قیامت است، عنوان کرد: اگر کسی مبدأ را فراموش کند و متوجه نباشد که از کجا آمده این فرد به طریق اولی معاد را فراموش می‌کند.
خطیب جمعه ابهر افزود: اگر مبدأ‌شناسی انسان حل شود در آن صورت معاد‌شناسی وی نیز رفع شده و در راستای کسب معرفت الهی و گام برداشتن در مسیر کسب رضایت خداوند متعال تمام همت خود را به کار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه انسان متقی همواره خود را در محضر ذات اقدس احدیت می‌بیند، خاطرنشان کرد: کسی که خدا را ناظر و شاهد بر اعمال خود بداند هیچگاه لغزشی از او سر نزده و در مسیر اطاعت از فرامین الهی گام برمی‌دارد.
‌رحیمی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیج فرهنگ رشادت، شجاعت، دین‌مداری و فرهنگ بصیرت، ایثار، شهادت و همیشه در میدان بودن است.
وی در ادامه به تلاش‌های نیروهای انتظامی در حفظ امنیت کشور اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی سازمانی است که برای مقابله با تهدیدهای فردی و اجتماعی تشکیل شده و بخش مهمی از امنیت جامعه ما مدیون این ارگان است.
امام جمعه ابهر با تاکید بر لزوم قدردانی مردم از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی گفت: همه آحاد جامعه باید دست در دست هم داده و در مبارزه با ناهنجاری‌ها سهیم باشیم چرا که در صورت عدم مقابله با ناهنجار، جامعه به سمت فساد سوق پیدا می‌کند.
وی در ادامه به تلاش‌های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: دشمنان ساکت ننشسته‌اند و همچنان بر طبل توخالی خود زده و ادعای حمله به ایران را دارند که اگر دشمنان عقل داشته باشند هیچگاه به ایران حمله نمی‌کنند چرا که در صورت حمله به ایران با مشت‌ها و سیلی‌های محکم ملت ایران روبه‌رو خواهند شد.
‌رحیمی اضافه کرد: ولی متاسفانه دشمن در بزهکاری‌ها و گسترش برخی ناهنجاری‌ها موفق بوده است که والدین باید بیش از گذشته در تربیت صحیح فرزندان خود همت دشته باشند.
وی افزود: والدین فریب سخنان فرزندان خود مبنی بر خرید ماهواره در راستای بهره‌مندی از اخبار جهان را نخورند، چرا که ماهواره یک سم مهلک است و والدین باید با تربیت صحیح فرزندان خود گامی بلندی در راستای برچیده شدن ماهواره در کشور بردارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول