اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد شهید محلات:

مسئولان با سرکشی از خانواده شهدا نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محلات گفت: مسئولان باید با سرکشی از خانواده شهدا نسبت به تکریم خانواده معظم شهیدان تلاش کرده و مشکلات آنان را برطرف سازند.

مسئولان با سرکشی از خانواده شهدا نسبت به رفع  مشکلاتشان اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسن‌علی انتصاریان ظهر امروز در دیدار با خانواده‌ شهیدان فضل‌الله و ولی‌الله خراسانی و در راستای اجرای طرح سپاس اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و آزادی و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند بر همین اساس هم مردم و هم مسئولان باید علاوه بر پاسداشت یاد شهدا، تکریم خانواده‌های معظم آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا از افتخارات ارزشمند ایران اسلامی هستند و ارتباط با خانواده‌های معظم شهدا از ایمان، باور و اعتقادات ایرانیان نشأت می‌گیرد و همه در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محلات با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه سنگین مردم و مسئولان است.

انتصاریان تاکید کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای دور کردن جوانان از ارزش‌ها همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان نهادینه شود و نسل امروز و آینده کشورمان با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس(مراجعه خادم به مخدوم)، اجرای این طرح را در راستای تحقق بیانات رهبر انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان باید با سرکشی از خانواده شهدا نسبت به تکریم خانواده معظم شهیدان تلاش کرده و مشکلات آنان را برطرف سازند.

در راستای اجرای طرح سپاس معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به همراه سرپرست بنیاد شهید محلات با حضور در منزل شهیدان والامقام فضل‌الله و ولی‌الله خراسانی از والدین این شهیدان دلجویی کردند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول