اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

عامل به قرآن بودن مهم‌تر از آمر به قرآن بودن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: عامل به قرآن بودن مهم‌تر از آمر به قرآن بودن است.

عامل به قرآن بودن مهم‌تر از آمر به قرآن بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در جمع فرهنگیان زنجانی اظهار کرد: یکی از مواردی که در اعمال و رفتار انسا‌ن‌ها همواره مشاهده می‌شود، این است که اعمال و عبادات را برای رفتن به بهشت و فرار از جهنم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه عبادات باید به صورت خالصانه و برای خدا باشد، اضافه کرد: نباید در انجام اعمال فقط دیدگاه فرار از جهنم و یا داخل‌شدن به بهشت وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به اینکه باید افراد به جای آمر بودن عامل به قرآن باشند، اضافه کرد: قرائت آیات قرآن صرفا بدون هیچگونه تامل و تفکری ارزش ندارد.

وی همچنین با تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل افزود: امام خمینی(ره) به حکومت چند صد ساله طاغوت پایان داده و انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

حجت‌الاسلام فرجی اظهار کرد: با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در زمان انقلاب شعار نه شرقی و نه غربی را داده و اقدام به بنیان‌گذاری انقلاب اسلامی کردند، اضافه کرد: همین اقدام امام خمینی(ره) موجب دشمنی بسیاری از کشورها با نظام جمهوری اسلامی شده و خوشبختانه در طول چند سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی این توطئه‌ها خنثی شده است.

همچنین در ادامه این همایش مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان ازجمله اقداماتی است که توسط آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

امیر نظری در ادامه با اشاره به اندیشه‌های امام خمینی(ره) در زمینه سوادآموزی و تشکیل نهضت سواد آموزی اضافه کرد: امام خمینی(ره) بر تحصیل و سوادآموزی تاکید بسیاری داشتند و همواره بر این موضوع تاکید می‌کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول