اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

آزمون نهضت ملی حفظ قرآن‌کریم در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری آزمون نهضت ملی حفظ قرآن‌کریم وی‍ژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان خبر داد.

آزمون نهضت ملی حفظ قرآن‌کریم در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب بعدازظهر امروز در جلسه شورای معاونان استان اظهار کرد: این آزمون از اول اردیبهشت‌ماه جاری آغاز و تا پانزدهم خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: دستورالعمل برگزاری مرحله عملی این برنامه قرآنی به شهرستان‌ها و مناطق اعلام شده است و در مدت زمان یاد شده مسابقات در تمام سطوح برگزار می‌شود.

وی از ثبت‌نام 64 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کردستان در طرح نور (نهضت ملی حفظ قرآن‌کریم) خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد بیش از 60 هزار نفر دانش‌آموز و 4 هزار نفر از فرهنگیان استان در این برنامه شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 211 مدرسه قرآنی در سطح استان بیان کرد: بیش از 26 هزار نفر دانش‌آموز استان در ترم دوم مدارس قرآن ثبت‌نام کرده‌اند.

عرفانی‌نسب ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در این ترم نسبت به ترم اول رشد داشته است.

وی در پایان سخنان خود اجرای فعالیت‌های دینی و قرآنی در سطح مدارس برای دانش‌آموزان و فرهنگیان را حرکت مؤثری برای تقویت بعد دینی جامعه بیان کرد و یادآور شد: این مهم همواره در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول