اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5 قاری بین‌المللی ارتش

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 مستقل استان زنجان گفت: با حضور پنج قاری بین‌المللی و 500 نفر از قاریان نیروهای مسلح سراسر کشور، محفل انس با قرآن در زنجان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی علیمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا، رئیس اداره عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح با حضور مسئولان کشوری، لشگری و مسئولان استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: پنج قاری ممتاز نیروهای مسلح استان زنجان نیز در این محفل قرائت قرآن می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 مستقل استان زنجان از حضور حاج سعید محمدی، قاری بین‌المللی استان زنجان در این محفل خبر داد و گفت: در این برنامه از ممتازین نیروهای مسلح تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه از ساعت 9.30 صبح فردا در زنجان آغاز می‌شود، افزود: رئیس اداره عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در این برنامه سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام علیمرادی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان زنجان در دارالقرآن استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دو گروه تواشیح ملی نیز در این محفل به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور قاریان ممتاز نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی استان زنجان در این برنامه یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این برنامه انجام شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول