اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ قرآنی

مسابقات استانی قرآن کریم در شاهرود پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات قرآن کریم فرهنگیان بسیجی استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار شد و برترین‏های آن عصر امروز معرفی شدند.

مسابقات استانی قرآن کریم در شاهرود پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول برگزاری مسابقات قرآن کریم فرهنگیان بسیجی استان سمنان عصر امروز در این خصوص گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 30 نفر از فرهنگیان بسیجی در دو رشته قرائت و حفظ کل در کانون شهید بهشتی شاهرود با هم به رقابت پرداختند.

عبدالحسین شعبانعلی افزود: در پایان مسابقات و با رأی داوران، در بخش قرائت قرآن امین هادی از شاهرود، علی‏اصغر الیاسیان از امیرآباد دامغان و محمدمهدی آشوری از میامی مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج مسابقه‏های حفظ کل قرآن گفت: در بخش مردان، قاسم خاکپاش از شاهرود برتر و در بخش بانوان، فاطمه ناظریه از سمنان حائز رتبه نخست شد.

شعبانعلی با اشاره به نفرات برتر رشته قرائت بانوان افزود: در رشته قرائت بانوان، فهیمه گلپایگانی از سمنان، فاطمه عامری از میامی و معصومه رضوی از شاهرود مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن کریم فرهنگیان بسیجی استان سمنان هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی فرهنگیان فعال در عرصه قرآن عنوان کرد و افزود: این مسابقات با هدف استعدادیابی قاریان و حافظان قرآن و اهمیت دادن به موضوع قرآن و فراگیری آن و استفاده از فرهنگیان قرآنی در برنامه‏های فرهنگی بسیج برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات استانی به مدت یک روز و به میزبانی بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات کشوری که تابستان برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول