اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان اعلام کرد

اختصاص 8.6 میلیارد تومان به طرح‌های کشاورزی سیرجان

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: 80 میلیارد و 620 میلیون ریال به طرح‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی و دامی ‌شهرستان سیرجان اختصاص یافت.

اختصاص 8.6 میلیارد تومان به طرح‌های کشاورزی سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با اختصاص این مبلغ در قالب تسهیلات اشتغالزا 269 نفر در بخش‌های کشاورزی‌، دامی‌، واحدهای کشت گلخانه‌ای و مکانیزاسیون اصلاح باغ‌ها در طرح اشتغال توسعه بخش کشاورزی قرار گرفته‌اند.

توحیدی عنوان کرد: با توجه به عدم تأمین اعتبار 318 طرح مشاغل خانگی مقرر شد، 16 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی نیز از طرح‌های اشتغالزایی بخش‌های کشاورزی و دامی پرداخت شود که در این بخش نیز 318 نفر در بخش‌های دامداری کوچک‌، تولید قالی و گلیم مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش فارس در‌ کار گروه توسعه بخش کشاورزی سیرجان مشکلات کمبود آب مجتمع‌های گلخانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت ‌و مقرر شد با توجه به تصویب هیئت دولت از سفر اول استانی آب مورد نیاز این مجتمع‌های گلخانه‌ای به میزان 260 هزار متر‌مکعب در سال تأمین شود تا طرح‌های اشتغالزا در بخش گلخانه‌ای متوجه خسارات خشکسالی نشوند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول