اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره HSE‌ شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

برگزاری 1950 دوره ایمنی پیش از انجام کار در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مسئول اداره HSE‌ شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری 1950 دوره ایمنی پیش از انجام کار در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری 1950 دوره ایمنی پیش از انجام کار در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمدرضا دهقان‌منشادی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌ها در کشور است و بیش از 25 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل ایمنی افزود: تمامی سرپرستان و کارگران شاغل در تعمیرات اساسی مانند دیگر واحدهای شرکت موظف به رعایت تمام اصول ایمنی در برنامه کاری تعمیرات اساسی هستند.

دهقان منشادی خاطر نشان کرد: واحد ایمنی شرکت تاکنون نزدیک به 1950 دوره ایمنی پیش از انجام کار برگزار کرده که در راستای توجه به اصول ایمنی در میان کارکنان بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با حضور و سرکشی روزانه کارگاه‌های پیمانکاران در سطح شرکت بر رعایت مقررات ایمنی توسط کارکنان آنها و استقرار شرایط ایمن در این محوطه‌ها نظارت کنیم.

مسئول اداره HSE‌ شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: با ایجاد محل بازرسی در ورودی سایت عملیات روزانه تمام نفرات را از نظر داشتن تجهیزات حفاظت فردی کنترل می‌کنیم و این امر در بالا رفتن ایمنی تاثیر زیادی گذاشته است.

وی ادامه داد: همه افراد پس از تجهیز به ماسک فرار و گازسنج H2S اجازه ورود به سایت عملیاتی دارند و از کارکنان تقاضا داریم نهایت همکاری را با کارکنان ایمنی در این بخش داشته باشند.

دهقان‌منشادی گفت: واحد ایمنی پالایشگاه با ایجاد سیستم گزارش و اصلاح موارد ناایمن گام مهمی در شناسایی، کنترل و حذف خطرات برداشته و در این راستا نیز ضریب ایمنی کارکنان و کارگران را بالا برده است.

وی افزود: فاکتور کلیدی در این سیستم مشارکت همه کارکنان اعم از رسمی و پیمانکاری، بدون توجه به پست سازمانی و موقعیت شغلی افراد است.

مسئول اداره HSE‌ شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به اقدامات ایمنی این پالایشگاه برای آشنایی کارکنان، بازدیدکنندگان و میهمانان با خطرات موجود و مقررات ایمنی نیز گفت: این شرکت اقدام به برگزاری کلاس آموزشی ایمنی عمومی و H2S می‌کند و نفرات در بدو ورود فقط پس از گذراندن دوره ایمنی، اجازه ورود به محل کار و تاسیسات را دارند.

وی یادآور شد: به منظور تشویق در رعایت قوانین و مقررات ایمنی و همچنین ایجاد زمینه همکاری و تعامل میان کارکنان و واحد ایمنی، در پایان هر ماه 2 نفر به عنوان مردان ایمنی آن ماه انتخاب شده و با اهداء جایزه از آنها قدردانی می‌شود.

دهقان‌منشادی ادامه داد: همچنین به صورت سالانه تعدادی از نفرات نیز با ارزیابی‌های انجام شده، به عنوان نفر برگزیده انتخاب و مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول