اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاد دانشگاه یو.او.آی.تی کانادا

سمینار مفاهیم نو مخابرات در کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: سمینار تخصصی آشنایی با مفاهیم نو مخابرات، ظهر امروز با حضور شهرام شهبازپناهی استاد دانشگاه یو.او.آی.تی کانادا در کردستان برگزار شد.

سمینار مفاهیم نو مخابرات در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این سمینار به درخواست انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک شاخه دانشجویی دانشگاه کردستان برگزار شده است.

مباحث ارائه شده در این سمینار در راستای توجیه خدمات و به صرفه بودن مخابرات بی‌سیم از لحاظ قدرت، برد، هزینه و وسیع بودن در کنار نتیجه مثبتی که بر جای می‌گذارد، بود.

در این سمینار مطالبی در رابطه با مزایای مخابرات بی‌سیم و تحقیقاتی که در این زمینه تاکنون انجام گرفته توسط شهبازپناهی بیان شد.

همچنین در این سمینار در مورد تفاوت‌های عمده مخابرات بی‌سیم با مخابرات باسیم بحث و تبادل نظر شد.

 وجود محوشدگی و تداخل عمده‌ترین تفاوت مخابرات‌ بی‌سیم با مخابرات باسیم است که این دو موضوع پژوهشگران را با چالش‌هایی روبرو کرده که در مخابرات باسیم وجود نداشته و بخش عمده‌ای از مطالعات به آنها اختصاص داده شده‌ است.

دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه کردستان به دلیل نو بودن موضوع و برد بالای دریافت و سرعت انتقال اطلاعات در مخابرات بی‌سیم از این سمینار بسیار استقبال کردند.

دانشجویان حاضر در سمینار در پایان به پرسش‌هایی در رابطه با مخابرات بی‌سیم از دکتر شهرام شهباز پناهی پرداختند.

شهرام شهبازپناهی هم‌اکنون دانشیار دانشکده مهندسی و علوم کاربردی موسسه فنآوری دانشگاه انتاریو کانادا است که دکتری مهندسی برق در گرایش پردازش سیگنال آماری را در سال 2001 از دانشگاه صنعتی شریف، تهران اخذ کرده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول