اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/ استاندار مازندران در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بررسی پرونده کشت و صنعت شمال در کمیسیون 90 مجلس

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به حضور امروز تعدادی از کارگران کشت و صنعت و شمال مقابل استانداری از بررسی پرونده کشت و صنعت شمال در کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد.

بررسی پرونده کشت و صنعت شمال در کمیسیون 90 مجلس
سید علی اکبر طاهایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره حضور امروز تعدادی از کارگران کشت و صنعت شمال مقابل استانداری که به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده روغن مایع و نباتی خاورمیانه در مازندران معروف است، اظهار داشت: همزمان با تعطیلی کارخانه کشت و صنعت شمال در مازندران، واحد دیگری از همین سرمایه‌گذار(مدلل) در کرمانشاه نیز دچار تعطیلی شد.  
وی با اشاره به اینکه پرونده سرمایه‌گذار این شرکت (آقای مدلل) با آقای امیرمنصور آریا گره خورده و در کمیسیون اصل 90 مجلس، اسم این شرکت و آقای مدلل که صاحب این کارخانه روغن نباتی است در حال بررسی است، تصریح کرد: مسائلی نیز در این زمینه مطرح شده است.
استاندار مازندران با اعلام اینکه سرمایه‌گذار این شرکت نتوانست مشکلات‌‌شان را با بانک حل و فصل کنند، ابراز داشت: در نهایت این کارگران در قالب پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند تا مشکلات‌شان برطرف شود. 
  
* فراخوانی جدید برای جذب سرمایه‌گذار پالایشگاه در ساری 
 طاهایی در پاسخ به سئوال دیگر فارس در مورد تعطیل شدن کارگاه موقت پالایشگاه نفت ساری در کیاسر نیز بیان داشت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار بود در کیاسر پالایشگاه احداث کند، اما چون نتوانست سرمایه و آورده جذب کند از سوی سازمان فنی سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد و دارایی، مجوز این شرکت لغو شده است.
وی ادامه داد: قرار است از سوی معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران، فراخوانی برای جذب سرمایه‌گذار جدید تنظیم شود.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای این پالایشگاه قرار بود بخش خصوصی سرمایه‌گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومانی اختصاص دهد، اذعان داشت: با وجود فرصت یک‌ ساله‌ای که به سرمایه‌گذار این شرکت داده شده بود و نتوانست تعهدش را اجرایی کند، قرارداد فسخ شده است.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول