اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد:

توانمندسازی مددجویان در اولویت کاری کمیسیون بودجه مجلس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نقش توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، این امر در اولویت‌های کاری و برنامه‌های کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

توانمندسازی مددجویان در اولویت کاری کمیسیون بودجه مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ارودیی زیارت کمیته امدادامام خمینی(ره)، علی بروغنی اظهار داشت: آنچه که در حوزه کار آفرینی و اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است فراهم‌کردن بسترهای لازم برای توانمندسازی این قشر از جامعه است.
وی با اشاره به اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق این هدف و فراهم‌کردن فرصت‌های کار آفرینی گفت: آنچه که مسلم است اشتغال وکار آفرینی تنها و با اجرای برنامه‌های حمایتی از سوی یک نهاد نظیر بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) امکان‌پذیر نیست.                 
بروغنی در ارتباط با نقش نمایندگان برای فراهم کردن فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی مددجویان کمیته امدادامام خمینی(ره) گفت: در این راستا نگاه مجلس شورای اسلامی به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: در راستای تحقق این هدف و دست‌یابی به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی و نیز بهزیستی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تمام توان خودبه منظور تصویب و ازمیان برداشتن خلاء‌های قانونی استفاده می‌کند.
وی با اشاره به نقش توانمندسازی مدجویان کمیته امداد امام خمینی گفت: بسیاری از مددجویان کمیته امداد باتوجه به مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی که به دلایلی نظیر معلولیت‌ها جسمی و یا نداشتن خانوده‌ای منسجم و پایدار ایجاد می‌شود، رنج می‌برند که این مشکلات خود به نوعی سبب شده است که در اجتماع به این افراد به صورت سربار جامعه نگاه شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که در عرصه اشتغال و کارآفرینی انکارناپذیر است ارتقای جایگاه این اقشار در میان جامعه است که این خود در افزایش کرامت انسانی این افراد نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول