اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بررسی مشکلات وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود؛

جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس در وزارت آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فردا در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس در وزارت آموزش و پرورش
 سعدالله نصیری قیداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: جلسه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فردا در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در جریان بازدید از وزارت آموزش و پرورش در جریان برنامه‌های این وزارت قرار گرفته و جلسه کمیسیون در این وزارتخانه برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات ‌نظراتی در راستای برنامه‌ها و تصمیمات وزارت آموزش و پرورش دارند که در جریان این بازدید وزارتخانه باید از آنها مطلع می‌شود.
گفت: اعضای کمیسیون روز دوشنبه 18 مهر ماه بازدیدی از وزارت آموزش و پرورش داشته و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در این وزارتخانه اقدام به برگزاری جلسه می‌کنند تا مشکلات و برنامه‌های این وزراتخانه را از نزدیک بررسی کنند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه از برنامه‌های آموزش و پرورش مطلع می‌شویم، چرا که این وزارتخانه برنامه‌هایی در دست اجرا دارد که دارای نقاط ضعف است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های وزارت آموزش و پرورش در برخی موارد عجولانه به نظر می‌رسد، تصریح کرد: اختصاص وقت کافی برای توضیحات آموزش و پرورش از برنامه‌های مورد نظر کمیسیون است.
نصیری بر لزوم ارائه برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت:  اعضای کمیسیون نسبت به برخی طرح‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اعتراض دارند که توضیحات وزیر آموزش و پرورش را در این جلسه ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: در راستای اختصاص زمان کافی و تمرکز در طرح‌ها و برنامه‌ها اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور در وزارت آموزش و پرورش با اطلاع از برنامه‌ها و تصمیمات وزارت آموزش و پرورش نقطه‌نظرات خود را ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول