اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با خبرنگاران انجام شد

انتقاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از برنامه تریبون آزاد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه شب گذشته تریبون آزاد شبکه سه انتقاد کرد.

انتقاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از برنامه تریبون آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: شب گذشته شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی در برنامه تریبون آزاد خود از فردی به نام اسدیان دعوت کرده بود که وی با عبارات نامناسب عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را زیر سوال برد.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از این برنامه یک طرفه صدا و سیما اعتراض دارم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فلسفه تشکیل تریبون آزاد کار ارزشمندی است که باید این فضای نقادی در جامعه گسترش یابد، ولی در اینگونه موارد مباحث باید دو طرفه باشد تا به شفاف‎سازی جامعه کمک کند.

طاهری افزود: اگر صدا و سیما نسبت به عملکرد وزارتخانه‎ای نقد دارد آن را باید به گونه‎ای مطرح کند که به آگاه‎سازی جامعه کمک کند.

وی ادامه داد: در خصوص عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد خانه سینما که اتفاقاً بسیار به جا و قانونی بوده و جلوی کسانی که به اسم هنرمند قصد ضربه زدن به نظام و اسلام را داشتند باید مقامات این وزارتخانه را هم دعوت می‎کردند تا آنها هم فرصت پاسخگویی داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فضای نقد در جامعه باید سالم و منصفانه باشد نه نقد یک طرفه که با ارزش‎ها همخوانی ندارد.

طاهری اذعان داشت: البته این انتقاد بنده به معنای حمایت همه‌جانبه از عملکرد وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست بلکه در خصوص برنامه‎های دیگر قابل تقدیر است.

این مسئول ابراز داشت: در برنامه‎ای که عماد افروغ حضور داشت نیز یک طرفه برگزار شد که ضرورت دارد که در برنامه‌های این چنینی نیز نقادی به صورت دو طرفه مطرح شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: که صدا و سیما در برگزاری این برنامه‎ها دقت کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول