اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

اعزام کشتی‌گیر قمی به جام بین‌المللی آزوماش اوکراین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیر قمی به پیکارهای بین‌المللی جام آزوماش اوکراین خبر داد.

اعزام کشتی‌گیر قمی به جام بین‌المللی آزوماش اوکراین

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر تیم‌های مختلف کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در اردوی آماده‌سازی اعزام به مسابقات مهم برون مرزی به سر می‌برند که یکی از آنها تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان است.

وی ادامه داد: در حالی که رقابت مهمی همچون انتخابی و گزینشی المپیک 2012 لندن به پایان رسیده است و سهمیه کشورمان در لندن نیز مشخص شده کشتی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا و چندین رویداد بین‌المللی پیش روی مردان بزرگسال کشتی کشورمان است و تیم ملی بزرگسالان اکنون خود را برای مسابقات آزوماش اوکراین آماده می‌کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان در حال حاضر هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر ارزنده و آینده‌دار قمی در وزن 74 کیلوگرم یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام آزوماش اوکراین است.

وی یادآور شد: پیش از اینکه تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان راهی مسابقات بین‌المللی جام آزوماش اوکراین شود، هادی علیزاده‌پورنیا با صلاحدید کادر فنی تیم کشتی فرنگی از نفرات همراه این تیم در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سارانسک روسیه بود که با این تیم به مقام قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی نیز نائل شد.

حلوایی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان بعد از بازگشت از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در روسیه، بلافاصله مرحله‌ جدید اردوی آمادگی خود را زیر نظر کادر فنی از جمله محمد بنا آغاز می‌کند که در این اردو یکی از نفرات اعزامی به مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام آزوماش اوکراین پدیده کشتی فرنگی قم است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان، این دوره از رقابت‌ها یک فرصت مناسب برای محک میزان آمادگی کشتی‌گیران کشورمان پیش از رقابت‌های المپیک 2012 لندن است و به همین خاطر تیم ملی در پیکارهای بین‌المللی جام آزوماش اوکراین شرکت می‌کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای برگزاری رقابت خود با تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام آزوماش اوکراین روزهای 26 تا 28 خردادماه به مصاف حریفان می‌رود.

حلوایی تصریح کرد: هادی علیزاده‌پورنیا در حالی همراه با تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان راهی مسابقات بین‌المللی جام آزوماش اوکراین می‌شود که در یک سال اخیر تمرینات سخت و فشرده‌ای را همراه با سایر ملی‌پوشان پشت سر گذاشته است و حاصل آن قهرمانی آسیا و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی بوده که افتخاری ارزشمند برای ورزش قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول