اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

تفکیک مدیریت هیئت کشتی مشهد سبب پیشرفت شهرستان‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: یک مربی کشتی خراسان‌رضوی گفت: تفکیک مدیریت هیئت کشتی مشهد از هیئت خراسان‌رضوی سبب پیشرفت کشتی در شهرستان‌های استان می‌شود.

تفکیک مدیریت هیئت کشتی مشهد سبب پیشرفت شهرستان‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، امیر توکلیان با اشاره به کارکرد خوب هیئت کشتی مشهد در دو سال اخیر از ریاست جدید هیئت کشتی خراسان‌رضوی خواست هیئت کشتی مشهد به صورت مجزا ادامه فعالیت دهد تا هیئت استان بتواند ظرفیت بیشتری را برای شهرستان‌های دیگر بگذارد.

وی با اشاره به این مطلب افزود: در بعضی از هیئت‌های قبلی شاهد آن بودیم که هیئت استان علاوه بر مدیریت بر تمام کشتی استان، مدیریت هیئت کشتی مشهد را نیز در دست خود می‌گرفت که این خود سبب بروز مشکلاتی مانند تمرکزگرایی در مشهد و توجه نکردن به شهرستان‌های استان می‌شد.

وی با استقبال از ریاست علی بامشکی بر کشتی استان گفت: وی فردی با اخلاق است که در صورت مدیریت صحیح و استفاده از تمام امکانات موجود در کشتی استان می‌تواند این ورزش را به روزگار خوش خود بازگرداند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد افزود: بامشکی با استفاده از توانایی‌های اهالی و خانواده کشتی در کادر برنامه‌ریزی و اجرایی فعالیت‌های هیئت می‌تواند زمینه ارتقای کشتی را فراهم کند.

این مربی بین‌المللی کشتی هم‌چنین از فدراسیون خواست با یک نگاه عاطفی به کشتی خراسان نگاه کند و اظهار کرد: ظرفیت کشتی استان بالاتر از جایگاه کنونی آن است اما این امر نیاز به توجه خاص فدراسیون به کشتی استان دارد.

وی افزود: کشتی استان هم‌اکنون کشتی‌گیر ستاره ندارد اما اگر فدراسیون جرقه‌های کوچکی را که در ورزش کشتی استان زده می‌شود، ببیند و پشتیبانی کند این جرقه‌ها شعله‌ور می‌شوند.

وی از فدراسیون کشتی خواست با دعوت از کشتی‌گیران مستعد خراسانی در اردوی تیم ملی انگیزه و روحیه از دست رفته کشتی‌گیران و مربیان را به این قشر بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون می‌تواند با تشکیل تیم ملی«ب» انگیزه جدیدی را در هیئت‌های استان‌ها و شهرستان‌ها، مربیان و کشتی‌گیران درجه 2 و 3 کل کشور ایجاد کند و خون تازه‌ای را در ورزش کشتی استان جریان دهد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول