اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لشت‌نشا:

ایستگاه سی‌ان‌جی لشت‌نشا تعطیل شد

خبرگزاری فارس: بخشدار لشت‌نشا گفت: تنها ایستگاه سی‌ان‌جی لشت‌نشا به دلیل واگذاری غیراصولی و تخلفات شهرداری این شهر و عدم هرگونه نظارت در این زمینه تعطیل شده است.

ایستگاه سی‌ان‌جی لشت‌نشا تعطیل شد

ابوالحسن سیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت تعطیلی ایستگاه سی‌ان‌جی لشت‌نشا را به دلیل عدم مدیریت شهردار و شورای این شهر از توابع شهرستان رشت عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه دولت یک میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه سوخت سی‌ان‌جی هزینه کرده است، افزود: با واگذاری این ایستگاه به شهرداری بدون ثبات لشت‌نشا در مدت یک سال مبلغ 750 میلیون تومان بدهی به وجود آمد به طوریکه هم‌اکنون ایستگاه سوخت طبیعی تعطیل شده و رانندگان را با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول، با اشاره به اینکه شهردار لشت‌نشا در مدت دو سه سال اخیر اعتبارات عمرانی زیادی دریافت کرده است، ابراز کرد: هزینه‌کرد این اعتبار در شهر ملموس نیست و شورا در این زمینه نقش دارد و نگاه مردم بدبینانه شده است.

وی، شهرداری لشت‌نشا را یک سیستم رها شده خواند و تصریح کرد: هزینه این کار را مردم پرداخت می‌کنند ضمن اینکه بازرسی استان، استانداری، هیئت تخلفات اداری و دیوان محاسبات روی عملکرد شهرداری لشت‌نشا نظارت دارند و هم‌اکنون در بازرسی استان پرونده تخلفات شهرداری لشت‌نشا تشکیل شده و در حال پیگیری است.

سیمایی، اضافه کرد: در هیئت بدوی تخلفات استانداری گیلان نیز طبق حکمی که صادر کردند «محمدعلی کامیاب» شهردار لشت‌نشا به مدت سه سال انقضای خدمت شده است و دیگر نمی‌تواند مسئولیتی بگیرد و وی برای پیگیری کار خود و برگشت به شهرداری لشت‌نشا به شدت در تلاش و رایزنی است.

وی، یکی از تخلفات شهرداری لشت‌نشا را سوء استفاده‌های مالی و برداشت نقدی پول ایستگاه سی‌ان‌جی و واریز نکردن آن به حساب دولت عنوان کرد و گفت: مجرمیت شهردار و شورا از نظر دستگاه نظارتی مسجل و ثابت شده است و از دستگاه نظارتی می‌خواهیم آنها را به دادگاه معرفی کنند تا پاسخگوی سوء استفاده‌های مالی خود به مردم باشند.

بخشدار لشت‌نشا با تاکید بر اینکه خواسته ما انحلال شورای شهر لشت‌نشا است، تصریح کرد: از مسئولان سیاسی به ویژه شخص استاندار گیلان می‌خواهیم در این زمینه ورود کرده و تکلیف شورا و شهرداری لشت‌نشا را مشخص کند.

وی، از بازرسی، دیوان محاسبات و کارشناسان فنی خواستار تصمیم‌گیری قاطع برای وضعیت بحرانی شورا و شهرداری لشت‌نشا شد و یادآور شد: تعلل در این زمینه به ضرر و زیان شهر و مردم تمام می‌شود ضمن اینکه تمام مدارک و دلایل عملکرد نادرست و تخلفات آنها در دستگاه‌های مذکور موجود است.

سیمایی اذعان کرد: انتظار می‌رود فرماندار که مسئول نظارت بر مصوبات شورای شهر است اعضای شورای شهر لشت‌نشا را به فرمانداری فرا بخواند و از آنها بازخواست کند.

به گفته وی، لشت‌نشا دارای 5 نفر عضو شورا است که به دلیل وضعیت پیش آمده تنها سه عضو شورا در جلسات آن شرکت می‌کنند و دو نفر دیگر فعالیتی در این زمینه ندارند و هم‌اکنون شهرداری لشت‌نشا با سرپرست اداره می‌شود.

ا‌نتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول