اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابتکار خانواده‌ای خوش ذوق در البرز

کیک تولد سیاسی یک نوجوان کرجی بریده شد

خبرگزاری فارس: خانواده خوش ذوق کرجی که فرزندشان رای اولی بود، با در دست داشتن کیک تولد سیاسی این نوجوان در پای صندوق‌ رای حاضر شدند.

کیک تولد سیاسی یک نوجوان کرجی بریده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عصر امروز و در حالی که مردم برای شرکت در انتخابات در یکی از شعب اخذ رای این شهرستان حضور یافته بودند، با ورد این خانواده متعجب شدند.

این خانواده به همراه خود کیکی چند کیلویی به شکل صندوق اخذ رای در دست داشته و به همراه آنها یک دختر نوجوان محجبه نیز حضور داشت.

مادر این دختر به خبرنگار فارس در کرج گفت: امروز فرزندم برای نخستین بار فرصت حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش را پیدا کرده و با شور و اشتیاق زیادی در پای صندوق‌های رای حاضر شده است.

وی افزود: من به خوبی نخستین‌ باری که در انتخابات شرکت کردم را به یاد دارم و به همین دلیل با سفارش یک کیک به شکل صندوق رای خواستم این خاطره برای دخترم تا آخر عمر باقی بماند.

 

* تا زنده‌ایم، سرباز ولایت خواهیم بود

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند، اظهار داشت: ما امروز با حضور در انتخابات به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرده و آمدیم تا بار دیگر به رهبر عزیزمان بگویم که سرباز ولایت هستیم.

لازم به توضیح است، این مادر پس از انداختن رای دخترش به صندوق، سجده شکر به جای آورد.

وی همچنین به عکاسان اجازه عکس‌برداری از خود و دخترش را نداد و گفت: کار ما تبلیغاتی نیست و برای خودنمایی نیامدیم، به همین دلیل نمی‌خواهم نام و عکس ما منتشر شود.

افرادی که در لحظه رای دادن دختر نوجوان کرجی حضور داشتند، با فرستادن صلوات وی را بدرقه کردند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول