اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی دشتی تاکید کرد

ساماندهی عابر بانک‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات نوروزی دشتی بر ساماندهی عابر بانک‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ایام نوروز در دشتی تاکید کرد.

ساماندهی عابر بانک‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید علی هاشمی صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال نو را تبریک گفت و یادآور شد: بانک‌ها نسبت به ساماندهی عابر بانک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند و اداره گاز نسبت به جایگاه سی‌ان‌جی تدابیری بیندیشد تا با کمبود و مشکلی در این زمینه روبه‌رو نشویم و شهرداری‌ها و پارک‌های درون شهری را برای مهمانان نوروزی آماده کنند.

هاشمی گفت: فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان به سهم خود دست در دست هم نهیم و به آبادانی و عمران شهر و دیارمان بپردازیم و به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به کاروان راهیان‌نور گفت: راهیان‌نور بهترین فرصت است برای اینکه ما با شهدا تجدید پیمان کنیم و ادارات همه امکاناتی را که دارند در اختیار برادران سپاه قرار دهند زیرا ما هر چه داریم از شهدا داریم و بنابراین هر چه داریم باید در راه شهدا صرف شود.

هاشمی گفت: یادواره سرداران و 15 شهید روستای زائر عباسی شامگاه پنجشنبه برگزار می‌شود و همه باید در این مراسم شرکت کنند و وسائل ایاب و ذهاب نیز آماده انتقال مردم به این روستا است.

وی از تدبیر فرمانده و پرسنل منطقه انتظامی دشتی در شب چهارشنبه تقدیر کرد و ادامه داد: در شهرستان دشتی هیچ‌گونه حادثه‌ای رخ نداده است.

هاشمی از برگزاری نمایشگاه بهاره در شهر خورموج تقدیر کرد و گفت: هر چند این نمایشگاه مطلوب نیست ولی برای نخستین‌بار که برگزار شده تا حدودی بد نیست و امیدواریم در سال آیند شاهد برگزاری نمایشگاه خوبی در شهرستان باشیم.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از همکاری و تعامل همه مسئولان که تمام امکانات اداری را بسیج کردند و تمام پرسنل مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات قرار دادند قدردانی می‌کنم.

رئیس ستاد حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان یادآور شد: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 91 درصد مردم در انتخابات مجلس ششم مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی 94 درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند و دومین شهرستان در استان بوشهر بود که بعد از مشارکت 97 درصدی شهرستان جم به عنوان دومین شهرستان در استان بوشهر معرفی شد.

هاشمی گفت: در استان بوشهر مردم حضور مطلوبی در انتخابات داشتند و در سطح کشور بالغ بر 64 درصد مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

وی ضمن تقدیر از مسئول سابق رئیس هلال احمر دشتی سید اسماعیل جعفری را به عنوان مسئول جدید هلال احمر دشتی معرفی کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول