اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

شمار مساجد آمریکا به 2106 باب رسید/ گرایش به معنویت در دنیا زیاد شده است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور در امور اجرای قانون اساسی با بیان اینکه گرایش به معنویت در دنیا زیاد شده است، از افزایش شمار مساجد آمریکا به 2106 باب در سال جاری خبر داد.

شمار مساجد آمریکا به 2106 باب رسید/ گرایش به معنویت در دنیا زیاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمدرضا میرتاج‏الدینی عصر امروز در جمع مردم شاهرود اظهار کرد: تحولی که در عصر ما پیدا شد، به برکت وجود امام خمینی(ره) بود.

وی بیان داشت: تحول ناشی از انقلاب امام خمینی(ره) در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قابل مشاهده است و البته تحول انقلاب اسلامی به برکت این مرد بزرگ و الهی بود و هر کسی نمی‏تواند در جامعه تحول ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هر کسی کلامش در دیگران تأثیر ندارد، افزود: نفوذ کلام امام خمینی(ره) حتی در نگاه، تصویر و عکس امام قابل دریافت است و از جایگاه و شخصیت معنوی و آسمانی او حکایت دارد.

وی تصریح کرد: کسانی که با شنیدن صحبت‏های امام راهشان را پیدا کرده و به حق گرویده‏اند، بسیار هستند در حالی که حتی ایشان را ندیده‏اند.

معاون رئیس جمهور افزود: ما امروز نشانه‏های رشد معنویت و افول مادیت را در دنیا می‏بینیم، به گونه‏ای که امسال تعداد مساجد در آمریکا به 2106 باب رسیده است.

میرتاج‏الدینی بیان داشت: گرایش به دین و معنویت در دنیا زیاد شده و در همین اعتکاف که در روزهای گذشته آغاز شد، اکثر معتکفان جوانان هستند و با حال معنوی که دارند، گرایش به معنویت را اثبات کرده‏اند.

این مراسم به مناسبت ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع)، آغاز ایام‏البیض و اعتکاف مؤمنان و نیز در گرامیداشت ارتحال امام عظیم‏الشأن به همت پایگاه امام موسی کاظم(ع) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود و با حضور اقشار مختلف مردم در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول