اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد:

اعتکاف نقطه اتصال جوانان به مساجد است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوانان در اعتکاف خود را از گناهان دور کرده و این ایام بهترین موقعیت برای ایجاد ارتباط میان جوانان و مساجد است.

اعتکاف نقطه اتصال جوانان به مساجد است

سید الیاس چراغ‌زاده امروز به منظور آغاز ضیافت اعتکاف در این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اعتکاف بهترین فرصت است که انسان خود را از خواسته‌های دنیوی رها ساخته و ارتباطش را با معبود خویش مستحکم کند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هر انسانی می‌تواند خود را در ایام اعتکاف به مهر و محبت بیکران الهی وصل کرده و قطعا بهترین لحظات زندگانی وصل به چشمه بخشش و کرم رب‌العالمین است.

وی معتکف شدن جوانان را بهترین مسیر برای نزدیکی و پیوند این قشر با مبانی اصیل دینی دانست و گفت: اعتکاف بهترین روش برای خودسازی و خویشتن‌داری جوانان در مقابله با گناهان بوده که خانواده‌ها باید برای فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر این فریضه وارد میدان شوند.

چراغ‌زاده از برنامه‌های ستاد نماز کهگیلویه و بویراحمد در اعتکاف سخن به میان آورد و افزود: بر این اعتقاد هستیم که ضیافت اعتکاف از بهترین موقعیت‌ها برای ایجاد ارتباط میان جوانان و ارزش‌های دینی به خصوص مساجد است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: وقتی جوانی معتکف می‌شود به معنی ورود به مرحله بلوغ بینش و تفکر دینی بوده و این‌گونه خود را از گناهان به دور می‌کند، از این رو ایام اعتکاف بهترین زمان ایجاد ارتباط میان جوانان و معنویات است.

این مسئول اجرای فریضه واجب نماز در کهگیلویه و بویراحمد، به طرح نشست با جوانان معتکف به صورت چهره به چهره و دعوت از آنها در مساجد اشاره کرد و ابراز داشت: باید این زمان و شرایط آن را در توسعه فرهنگ نماز به خصوص نمازهای جماعت در مساجد غنیمت شمرده که امید است در این زمینه بتوانیم ارتباط خوبی بین جوانان و مساجد برقرار کنیم.

وی در این زمینه یادآور شد: به همین منظور 20 نفر از مبلغین کشوری در استان در این مدت حضور خواهند داشت و در این برنامه‌ها وظیفه تبلیغ را بر عهده دارند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول