اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلغیات اسلامی خوزستان خبر داد

مساجد خوزستان میزبان 45 هزار نفر معتکف

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلغیات اسلامی خوزستان از اعتکاف 45 هزار خوزستانی در مساجد استان خبر داد و گفت: شمار شرکت کنندگان بیش از حد انتظار است.

مساجد خوزستان میزبان 45 هزار نفر معتکف

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از 45 هزار نفر در مساجد خوزستان معتکف شده‌اند و این آمار بسیار بیش از حد انتظار برگزار کنندگان این مراسم معنوی در خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه انتظار‌ها برای شرکت کنندگان در این مراسم بسیار کمتر از این آمار است، تأکید کرد: انتظار‌ها برای شرکت کنندگان 40 هزار نفر بود که افزایشی 12.5 درصد را نشان می‌داد و بسیار قابل پیش‌بینی بود ولی در شرایط کنونی آمارها بیش از 26.5 درصد آمارهای سال‌گذشته افزایش داشته است.

سروستانی با اشاره به اینکه تعداد مساجد برگزار کننده این مراسم معنوی افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: تعداد مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف در خوزستان افزایش چشم‌گیری داشته است و این تعداد به 350 مسجد رسیده است.

معاون سازمان تبلغیات اسلامی خوزستان با اشاره به تقسیم‌بندی جمعیت این مراسم در استان تأکید کرد: در شرایط کنونی بیش از 84 تا 86 درصد شرکت‌کنندگان در استان جوان هستند و به این دلیل تلاش شده است تا برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این مراسم معنوی مطابق با این رده سنی باشد.

سروستانی خاطر نشان کرد: همه تدارکات لازم برای برگزاری این مراسم در مساجد استان خوزستان فراهم شده است و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول