اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

انتخاب هوشمندانه رهبر انقلاب دشمنان را نا‌امید کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: مجلس خبرگان با انتخاب شایسته مقام معظم رهبری آینده جمهوری اسلامی را تضمین و انقلاب را بیمه و دشمنان را مایوس کرد.

انتخاب هوشمندانه رهبر انقلاب دشمنان را نا‌امید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا امروز در مراسم شکرگزاری انتخاب شایسته مقام معظم رهبری در مسجد امام رضا(ع) لنده با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سالروز انتخاب شایسته رهبری را تبریک گفت و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و به خصوص بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره مورد تهدید و توطئه‌های بسیاری واقع شده است.

وی افزود: دشمنان نظام با راه‌اندازی جنگ هشت ساله دفاع مقدس اولین توطئه خود را برای سقوط انقلاب نوپای ایران راه‌اندازی کرده اما دیدند که این نظام محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد و از هیچ قدرتی هراسی به دل راه نمی‌دهد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: آن‌ها بعد از جنگ تنها موقع براندازی نظام را وفات و رحلت امام می‌دانستند اما با درایت و هوشیاری خبرگان رهبری در انتخاب رهبر معظم انقلاب نقشه شوم آنها به یأس و نا‌امیدی تبدیل شد.

الهی‌نیا با بیان اینکه انتخاب رهبری، الهامی از پروردگار به مجلس خبرگان بود تصریح کرد: درایت و توان رهبری جامعه در 23 سال گذشته نشان از این دارد که خداوند متعال نمی‌خواستند جامعه‌ای که با دادن خون هزاران جوان به دست آمده به انحراف کشیده شود و این خود گویای انتخاب شایسته معظم‌له است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با قاطعیت پیامبرگونه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و هم‌اکنون رهبر فرزانه انقلاب در نهایت صلابت و پایداری کشتی جمهوری اسلامی را بعد از ارتحال امام خمینی به سلامت به سرمنزل مقصود هدایت می‌کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده افزود: هم‌اکنون همه جهانیان به درایت و مدیریت این رهبر فرزانه اذعان داشته و می‌دانند تا رهبری و خط امام و شور انقلابی در شریان‌های حیاتی کشور جریان دارد نمی‌توان کوچکترین آسیبی به مملکت رساند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه به سالروز قیام خونین 15 خرداد اشاره کرد و گفت: 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که حرکت و نهضت امام خمینی(ره) را سرآغاز شده است.

وی افزود: امروزه قیام 15 خرداد موجبات تحول و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای عظیمی را برای ملت شریف ایران رقم زده است.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: قیام خونین 15 خرداد به دشمنان نظام این موضوع را ثابت کرده که ما تا آخرین قطره خون از مملکت و دیار و ناموس خود محافظت و در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب کشور را به قله‌های پیشرفت و ترقی می‌رسانیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول