اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد سالم‌سازی دریا در مازندران:

تاکنون در مناطق شنای مازندران غرق‌شده نداشتیم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد سالم‌سازی دریا در مازندران گفت: با بررسی‌های انجام شده هنوز هیچ موردی از غرق‌شدگی در مناطق تعیین‌شده شنا در مازندران اتفاق نیفتاده است.

تاکنون در مناطق شنای مازندران غرق‌شده نداشتیم

هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره میزان حضور مسافران در چند روز تعطیلات هفته جاری در دریا و مازندران ابراز داشت: آمار دقیقی نداریم اما شواهد امر، نشان‌دهنده حضور زیاد مسافران در استان بوده است.

وی درباره غریق در دریای خزر ابراز داشت: برای کاهش آمار غریق برخی از مسائل را باید مردم رعایت کنند که با وجود تذکرهایی که داده می‌شود و امکانات هشداردهنده، مردم رعایت نمی‌کنند.

ابراهیمی درباره آمار احتمالی غریق در سواحل مازندران از اول خرداد تاکنون گفت: هنوز آمار دقیقی در این زمینه نداریم ولی اخبار حاکی از غریق زیاد در خارج از محل اجرای طرح‌های دریا در مازندران دارد.

این مسئول با ابراز گلایه از عدم رعایت مسائلی که از سوی ناجیان غریق، تابلوهای هشدار عدم شنا در زمان توفانی بودن دریا و یا شنا در حریم مشخص شده، گفت: علت بیشتر غرق‌شدگی در دریای خزر رعایت نکردن مسائل ایمنی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رعایت هشدارها در سواحل باید همانند رعایت مسائل رانندگی نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تنها درخواست مسئولان سالم‌سازی دریا در مازندران، رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای مسئولان طرح‌های دریا است تا مسافران با خاطره تلخ مازندران را ترک نکنند.

وی درباره نظارت در طرح‌های دریا گفت: 338 کیلومتر نوار ساحلی در مازندران وجود دارد که نظارت بر کل این نوار ساحلی از سوی نیروها برای جلوگیری از شنا غیرممکن است که در این زمینه مکان‌هایی را با حضور ناجیان غریق، پلیس، هلال‌احمر و نهادهای مختلف فراهم کردیم تا شنای مردم در دریا فراهم شود.

رئیس ستاد سالم‌سازی دریا در مازندران درباره تعداد طرح‌های دریا در مازندران اظهار داشت: تعداد طرح‌های دریا در مازندران تا شنبه نهایی می‌شود.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول