اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

ریالی از کمک استاندار به هیئت‌ها را دریافت نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با ابراز بی‌اطلاعی از تزریق هرگونه مبلغی از کمک استاندار این استان به هیئت‌های ورزشی گفت: ریالی از 12 میلیارد ریال کمک استاندار به هیئت‌ها را دریافت نکرده‌ایم.

ریالی از کمک استاندار به هیئت‌ها را دریافت نکرده‌ایم

 سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تقدیر از این رسانه به دلیل پوشش اخبار مربوط به ورزش این استان و پیگیری مستمر پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان قول استاندار برای کمک به هیئت‌های ورزشی برای پرداخت بدهی‌های سال‌های قبل هیئت‌ها اظهار کرد: استاندار در بدو ورود خود به این استان جلسه‌ای با هیئت‌های ورزشی تشکیل دادند و پس از شنیدن نقطه نظرات رؤسای هیئت‌های ورزشی قول مساعدی برای کمک دادند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در آن جلسه مقرر شد تا برای بازپرداخت بدهی هیئت‌های ورزشی که از سال‌های قبل روی دست آن‌ها مانده بود مبلغ یک میلیارد تومان از محل کمک‌های استانداری در اختیار هیئت‌ها قرار گیرد.

موسوی افزود: ما به نیت خیر استاندار واقف هستیم و می‌دانیم که نیکزاد به فکر ورزش استان بوده و اگر به خبرنگاران گفته چنین مبلغی پرداخت شده واقعیت دارد چرا که تاکنون به جز سخن راست از وی چیزی نشنیده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما در این میان یکی به ما دروغ گفته چراکه ما چنین پولی را که آقای استاندار از پرداخت آن سخن به میان آورده تاکنون به چشم ندیده‌ایم.

موسوی ادامه داد: آن ‌چه که در سال گذشته در اختیار ما قرار گرفته مبلغی حدود 20 تا 25 میلیون تومان است که برای برگزاری مسابقات بوده ولی برای پرداخت بدهی‌های هیئت فوتبال که مهم‌ترین و گسترده‌ترین هیئت ورزشی است، ریالی در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی تأکید کرد: باید معلوم شود که این پول کجا رفته چرا که اگر چنین مبلغی که حتی استاندار آن را نه تنها یک میلیارد بلکه یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان می‌کند به هیئت‌ها پرداخت شده بود چیزی حدود 60 درصد بدهی آن‌ها تسویه می‌شد که تاکنون چنین نشده است.

موسوی با ذکر این سخن که با همه رؤسای هیئت‌ها در تماس بوده و آن‌ها نیز از پرداخت چنین مبلغی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، تصریح کرد: دوباره تأکید می‌کنم که استاندار را فردی صادق می‌دانیم و اگر در جایی عنوان کرده چنین پولی پرداخت شده به حتم واقعیت داشته ولی ما خبری از آن نداریم و مسئولان وقت تربیت بدنی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول