اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران:

3 هزار جوان مازندرانی کد معاملاتی بورس دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مازندران گفت: 3 هزار جوان مازندرانی، کد معاملاتی بورس دریافت کردند.

3 هزار جوان مازندرانی کد معاملاتی بورس دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز جلسه بررسی زمینه‌های گسترش فعالیت شرکت‌های کارگزاری بورس در استان مازندران برای فعال‌تر شدن بورس استان با حضور محمود شعبان‌زاده رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

دراین جلسه، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران حضور و فعالیت شرکت پارس نمودگر در استان مازندران را با اهمیت شمرده و ورود این شرکت به جمع بازار سرمایه استان را زمینه‌ای برای فعال‌تر شدن بورس استان خواند.

وی اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه آموزش بورس با همکاری بخش خصوصی( شرکت تجارت نوین پایندگان)، شرکت سرمایه‌گذاری عدالت و بورس منطقه‌ای مازندران انجام گرفته که این امر منجر به آموزش تخصصی برای 2 هزار و 400 نفر و صدور گواهینامه برای آنها و همچنین صدور بیش از 3 هزار کد معاملاتی برای جوانان فاقد شغل استان برای ورود به بازار سرمایه و در نتیجه رونق تالار معاملاتی بورس استان شده است.

 

 

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مازندران گفت: این شرکت با توجه به استقبال دانش‌پذیران طرح صندوق مشاع سرمایه‌گذاری را پیگیر است و در این زمینه خواستار مساعدت شرکت کارگزاری هستیم.

علی جعفری مدیر بورس منطقه‌ای مازندران به تشریح توان بالقوه و ظرفیت‌های موجود در استان مازندران برای حضور در بازار بورس پرداخت و حضور این شرکت کارگزاری در استان مازندران را مهم خواند.

به گزارش فارس، در پایان این نشست مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع، نشست‌های تخصصی برای بررسی زمینه‌های همکاری درباره مشاوره، ایجاد صندوق مشاع و...  با حضور مدیران شرکت سرمایه‌گذاری استان تشکیل شود و با توجه به نقش کلیدی بورس منطقه‌ای استان، جلسات با ریاست بورس منطقه‌ای و دبیری سازمان امور اقتصادی مازندران تشکیل شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول