اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته محیط زیست صورت می‌گیرد

برگزاری تور طبیعت‌گردی و پاک‌سازی دریاچه بزنگان خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی، گفت: تور طبیعت‌گردی و پاک‌سازی دریاچه بزنگان در هفته گرامیداشت محیط زیست‌ انجام می‌شود.

برگزاری تور طبیعت‌گردی و پاک‌سازی دریاچه بزنگان خراسان‌رضوی

سیدحسین آقامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: برنامه‌هایی که قرار است در هفته محیط زیست برگزار شود با توجه به برنامه‌ریزی‌های سازمان حفاظت محیط زیست و در چارچوب فرهنگ‌سازی محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: برگزاری کارگاه هم‌اندیشی کارآفرینی، هماهنگی با صدا و سیمای استان برای اجرای برنامه‌های زیست‌محیطی با محورهای حضور کارشناسان و اساتید صاحب‌نظر در رشته محیط زیست و گفت‌و‌گو در زمینه مسائل زیست‌محیطی استان، پخش فیلم‌های مستند و آموزشی از شبکه استانی از برنامه‌های استان است.

وی افزود: برگزاری نشست هم‌اندیشی خلاق سمن‌های استان پیرامون کارآفرینی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات حفاظت از محیط زیست در برنامه‌های صدا و سیمای استان خراسان‌رضوی و شرکت حداکثری کارکنان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این استان در هفته محیط زیست است.

آقامیری گفت:‌ برگزاری هم‌اندیشی خلاق با اعضای شورای حفظ بیت‌المال، دادستان‌ها و قضات شهرستان‌های استان برای تعامل بیشتر در حفاظت از محیط زیست، برگزاری تور طبیعت‌گردی و پاک‌سازی دریاچه بزنگان و یکی از مناطق حفاظت شده توسط سازمان‌های مردم نهاد، اجرای برنامه‌های نمایشی و بازدید رایگان عمومی مردم از موزه‌های حیات‌وحش سراسر استان از دیگر برنامه‌های هفته محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی تاکید کرد: افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با حوزه طبیعت‌گردی و حضور گروه کوهنوردی حافظان محیط زیست استان در یکی از مناطق حفاظت شده استان هم‌چنین تور بازدید خبرنگاران از پارک ملی تندوره نیز از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

آقامیری با بیان اینکه 16 تا 22 خردادماه هفته محیط زیست نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست با ائمه جمعه، مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران و برگزاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه هفته محیط زیست از دیگر برنامه‌های اداره‌کل محیط زیست استان است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول