اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد

اعزام زنان بی‌سرپرست کهگیلویه و بویراحمدی به مشهدالرضا

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر اعزام 120 زن و دختر بی‌‌سرپرست به مشهدالرضا گفت: اجرای برنامه‌های مذهبی باورهای دینی مددجویان را تقویت می‌کند.

اعزام زنان بی‌سرپرست کهگیلویه و بویراحمدی به مشهدالرضا

مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده و اهمیت دادن به جایگاه خانواده در دین اسلام می‌طلبد که مسئولان توجه بیشتری را به موضوع خانواده به‌ویژه خانواده‌های مددجو و بی‌سرپرست داشته باشند.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: زنان بی‌سرپرست در یک خانواده مذهبی رسالتی سنگین را بر عهده داشته به‌گونه‌ای که این زنان هم نقش مادر را در خانواده‌هایشان دارند و هم نقش پدر.

حیدری با بیان اینکه تربیت فرزندان در خانواده شکل می‌گیرد، بیان کرد: زنان بی‌سرپرست با حمایت‌های کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد، کارنامه قابل قبولی در تربیت فرزندان صالح داشته‌اند.

مدیر اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این نهاد همواره توجه خاصی به موضوعات فرهنگی خانواده‌ها داشته و این رویکرد در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

 * اعزام زنان بی‌سرپرست کهگیلویه و بویراحمدی به مشهدالرضا

حیدری با اعلام خبر اعزام 120 زن و دختر بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اعزام زنان و دختران بی‌سرپرست به مشهد مقدس از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است که کمیته امداد برای این زنان در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: در این اعزام که به مدت شش روز به طول می‌انجامد کلاس‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برای این تعداد زن و دختر بی‌سرپرست برگزار می‌‌شود.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هزینه اعزام 120 زن و دختر بی‌سرپرست به مشهد مقدس 150 میلیون ریال بوده است.

وی ساعت حرکت این افراد را پنج عصر امروز اعلام کرد و ادامه داد: تعداد 6 روحانی، مشاور و سرپرست زن و مرد در سه اتوبوس این افراد را همراهی می‌کنند.

حیدری تاکید کرد: در این اعزام همه 120 نفر حاضر برای نخستین‌بار به مشهد سفر می‌کنند که این موضوع موجب خوشحالی و تقویت باورهای دینی آنان خواهد شد.

وی بنیه مذهبی مردم این استان را بالا دانست و گفت: با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی می‌توانیم این باورها را روز به روز تقویت کنیم.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول