اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

نبود درمانگاه ویژه مددجویان از بزرگ‌ترین مشکلات مردم کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: در جنوب کرمان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم نبود یک درمانگاه تخصصی ویژه مددجویان کمیته امداد است.

نبود درمانگاه ویژه مددجویان از بزرگ‌ترین مشکلات مردم کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی روز گذشته در نشست مشترک فرمانداران شهرستان‌های جنوب کرمان با سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در قلعه‌گنج اظهار داشت: این نعمت بزرگی است که شامل حال مردم ایران شده که مسئولان ارشد نظام در دورترین نقاط و محروم‌ترین روستاها حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک با مردم و مشکلات آنها روبه‌رو می‌شوند.

وی افزود: روحیه جهادی که در نهاد و مسئولان کمیته امداد وجود دارد یک الگو و سیره برای مسئولان دولتی و اجرایی کشور است.

فرماندار قلعه‌گنج تصریح کرد: جنوب کرمان با 50 هزار کیلومتر وسعت جغرافیایی و حدود 900  هزار نفر جمعیت یک منطقه بالقوه مانده است و هنوز استعدادهای آن با توجه به مشکلات عقب‌ماندگی از قافله سازندگی در سال‌های بعد از انقلاب به صورت بالفعل تبدیل نشده است.

مرادی گفت: خدمات کمیته امداد برای همه مردم ملموس و نقش این نهاد مردمی نسبت به سایر نهادهای عمومی و خدمت‌رسانی برجسته‌تر است.

وی بیان داشت: در جنوب کرمان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم نبود یک درمانگاه تخصصی ویژه مددجویان کمیته امداد است که می‌طلبد با توجه به آمار 130 هزار نفری مددجویان در جنوب کرمان در ساخت و تجهیز این درمانگاه تلاش شود.

فرماندار قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال توسط کمیته امداد در مشاغل کوچک و خانگی ساماندهی مناسبی صورت گرفته است و باید با تزریق اعتبار نگاه ویژه‌ای به این مقوله شود.

مرادی افزود: همچنین در جنوب کرمان از لحاظ مسکن و راه‌سازی انقلابی بزرگ صورت گرفته و ما پیشنهاد می‌کنیم تا با استقلال مدیریت این نهاد در جنوب کرمان بتوان فاصله خدمت‌رسانی به مردم را کمتر کنیم.

وی گفت: خوابگاه‌های دانش‌آموزی در این مناطق بسیار کارآمد بوده است و پیشنهاد می‌شود که این امر در مراکز بخش‌ها و دهستان‌های بزرگ ادامه پیدا کند تا شاهد رشد شاخص سواد در بین فرزندان این مناطق باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول