اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد

انجام نخستین پرواز کرج ـ مشهد در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در تلاش هستیم تا نخستین پرواز هوایی کرج ـ مشهد مقدس در هفته دولت سال جاری از فرودگاه پیام انجام شود.

انجام نخستین پرواز کرج ـ مشهد در هفته دولت

محمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فرودگاه پیام در منطقه ویژه اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرده و تاثیر بسیار خوبی نیز در حوزه حمل و نقل بار و اقتصاد ایران داشته است.

وی تصریح کرد: البته تاکنون فازهای نخست فرودگاه فوق به بهره‌برداری رسیده و بخش‌های مهمی از طرح کلان و بلند مدت منطقه ویژه اقتصادی پیام در دست احداث است.

* راه‌اندازی خط پروازی کرج – مشهد مقدس

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه یکی از برنامه‌های در دست اجرا برای فرودگاه پیام راه‌اندازی خطوط پروازی مسافربری است، ابراز داشت: مقدمات این طرح فراهم شده و در تلاش هستیم که در هفته دولت سال جاری نخستین پرواز از فرودگاه پیام کرج به مقصد مشهد مقدس انجام شود.

نوروزی عنوان کرد: در این پرواز بیش از 120 مسافر جابه‌جا خواهند شد که امیدواریم امکانات لازم برای اجرای این طرح تا زمان مقرر فراهم شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای فازهای مختلف فرودگاه پیام به ویژه راه‌اندازی خطوط پروازی مسافربری نیازمند همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان البرز به ویژه استانداری هستیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: استانداری تاکنون با ما همراهی داشته و امکاناتی که مورد بوده را فراهم کرده است.

* وعده خرید چندین فروند هواپیمای ایرباس

نوروزی گفت: یکی از نیازهای ما تهیه هواپیمای مسافربری است که استانداری البرز وعده خرید چندین دستگاه هواپیماهای مسافربری ایرباس را داده است.

وی تاکید کرد: در صورت تحقق این وعده، ظرفیت جابه‌جایی مسافر در فرودگاه پیام از 120 نفر به 170 نفر افزایش خواهد یافت.

نوروزی در پایان اذعان داشت: امیدواریم با حمایت‌های انجام شده و اختصاص به موقع اعتبارات مالی، در آینده نزدیک بتوانیم از فرودگاه پیام حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول