اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایندگی موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی:

نخستین نمایشگاه دستاوردهای طب اسلامی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی گفت: به زودی نخستین نمایشگاه دستاوردهای طب اسلامی در مشهد برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای طب اسلامی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا کریمی عصر امروز در نشست خبری نخستین نمایشگاه دستاوردهای طب اسلامی در مشهد اظهار کرد: در سومین جلسه کارگروه طب‌ کل‌نگر به این نتیجه رسیدیم که باید حداقل 30 عضو در این مجموعه داشته باشیم که باید با برنامه‌ریزی کلان بتوانیم کار پربار و سنگینی را ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن طب سنتی استان خراسان‌رضوی با اهداف ارتقای سطح سلامت جامعه و درمان با توجه به طب سنتی در آینده است.

نماینده موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی افزود: همچنین از حمایت مدیرکل امور اجتماعی استانداری در این کارگروه برخوردار هستیم.

کریمی تصریح کرد: به‌زودی دبیرخانه دائمی کارگروه طب کل‌نگر تاسیس می‌شود و این کارگروه روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: از نظر دانشگاهیان طب سنتی تحولی در جامعه و بشر ایجاد کرده و از این طب روز به روز استقبال بیشتری می‌شود و نیز به تعداد مراجعان افزوده می‌شود.

نماینده موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی یادآور شد: این کارگروه باید از طریق ارگان‌ها و نهادهای مختلف حمایت و اطلاع‌رسانی شود و بتوانیم آن را سامان‌دهی کنیم و با برنامه‌ریزی در ابعاد مختلف از جمله درمان و پژوهش برنامه خوبی را ارائه بدهیم.

اولویت نخست سامان‌دهی مشکلات است

رئیس کارگروه سلامت صدا و سیمای خراسان رضوی نیز گفت: کمیسیون بهداشت و درمان باید زیرمجموعه‌های محکمی داشته باشد، یکی از این کمیسیون‌ها باید مهارت زندگی ‌کردن باشد و این کمیسیون‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط استان انجام می‌گیرد.

محمد مهدی چرخنده تاکید کرد: باید همکاری معاونت درمان و بهداشت استان و تحقیقات کشاورزی و دیگر افراد و همچنین فرمانداری را در این کارگروه داشته باشیم و افراد به طور منظم در این جلسات حضور داشته باشند تا کارها به‌خوبی به پیش برود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 32 هزار عطار داریم که 600 نفر آن عضو اتحادیه هستند.

مشاور امور سلامت مدیرکل صدا و سیمای استان خاطر نشان کرد: اولویت اول ساماندهی مشکلات است که حل آن حضور مرتب افراد را می‌طلبد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول