اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

تربیت اولاد صالح در گروی شناخت علی(ع) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ بر آشنایی بیش از پیش اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان با امام علی(ع) تاکید کرد و گفت: تربیت اولاد صالح در گروی این شناخت است.

تربیت اولاد صالح در گروی شناخت علی(ع) است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی(ع) به شیعیان جهان، اظهار داشت: این روز برای پدرانی که در شناساندن جوانان خود با حضرت علی(ع) موفق بوده‌اند، روزی فرخنده و مبارک است زیرا با الهام گرفتن از این امام بزرگوار اولاد صالحی را در دامان خود پرورش داده‌اند.

وی تصریح کرد: جهان اسلام به معنای واقعی وامدار و بدهکار ایشان است زیرا حضرت علی(ع) نخستین کسی بود که به پیغمبر اکرم(ص) ایمان آورد و در برهه‌های مختلف تاریخی اعم از جنگ‌ها و ... به حراست از جان نبی اکرم پرداخت و به این ترتیب برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم اسلام همت گماشت.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه شخصی با ویژگی‌های حضرت علی(ع) در هیچ برهه‌ای به عرصه گیتی قدم نگذاشته است، ادامه داد: وی تنها کسی بود که مشمول رحمت الهی قرار گرفته و در خانه خدا چشم به جهان گشود و روزی دیگر در خانه خدا چشم از جهان فرو بست و یک دنیا را سوگوار و حیران خود کرد؛ از این رو مقام و منزلت این امام بزرگ شیعیان در هستی تکرارنشدنی است.

وی بر لزوم علی‌وار زیستن و مانند وی حرکت‌کردن تاکید کرد و گفت: دشمنان دین مبین اسلام امروز به انحای مختلف برای نابودی این دین مبین و تخریب چهره‌های وارسته آن تلاش مذمومی را آغاز کرده‌اند و وظیفه ماست که در این شرایط حساس از طریق زنده نگه‌داشتن راه و آرمان ائمه معصوم(ع) برای صیانت از این دین آسمانی کمر همت ببندیم.

امام جمعه شاهین‌دژ فرا رسیدن رحلت جانسوز امام خمینی(ره) را به ملت ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب نه ‌تنها در کشورمان بلکه در سراسر جهان تحولات شگرفی را آفرید به طوری که برکات انقلاب و رهبری ایشان در جای جای جهان دیده می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول