اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

موضع‌گیری‌های عده‌ای زحمات قبلی آنان در پیروزی انقلاب را هدر می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: برخی افراد که در پیروزی انقلاب نقش بالایی داشتند در زمان امام راحل موضعشان عوض شد و در مقابل ایشان ایستادند بنابراین هر چند که حرکت اولیه آنها کمک بود اما موضع‌گیری بعدی زحمات قبلی آنها را هدر داد.

موضع‌گیری‌های عده‌ای زحمات قبلی آنان در پیروزی انقلاب را هدر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از سپاهیان کشور اظهار داشت: خدا در قرآن می‌فرماید "مؤمنان کسانی هستند که وقتی آیات قرآن بر آنها تلاوت می‌شود اعتقادشان بالا می‌رود و همه امور خود را به خدا واگذار می‌کنند".

وی با بیان اینکه قیامت صحنه تجسم اعمال دنیایی ماست افزود: در قیامت پرده‌ها کنار می‌رود و باطن اعمال مشخص می‌شود؛ اگر باطن اعمال غیر ظاهر آنها بود، باید حسرت ایام از دست رفته در دنیا را بخوریم و راهی برای جبران نیست چون یار و یاوری نداریم.

این مرجع تقلید عنوان کرد: هر کاری باید بکنیم اینجا می‌توانیم انجام دهیم و اگر اعتقاد به آخرت دارید ذخیره آخرت می‌کنید و اگر نداشته باشید خود می‌دانید و خدای خود و در صحرای محشر می‌گویید کاش من برمی‌گشتم اما دیگر فایده‌ای ندارد.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که قیامت در پیش است و همگان باید در پیشگاه خداوند حاضر شده و جوابگو باشند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی بیان داشت: هر کاری که ما در این دنیا انجام می‌دهیم در پرونده اعمال ما ثبت می‌شود پس باید مراقب باشیم سیئات، حسنات ما را از بین نبرد.

وی در مقام بیان مصادیق گفت: افرادی داشتیم که در انقلاب نقش بالایی داشتند اما در زمان حیات امام راحل موضعشان عوض شد و حتی با خود امام درگیر شدند و در مقابل او ایستادند حرکت اولیه آنها کمک و خیر بود و سبب شد انقلاب پا گرفت اما موضع‌گیری بعدی زحمات قبلی آنها را هدر داد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه عاقبت بخیری مهم است بیان داشت: امید است در همین مسیر الهی حرکت کرده و بر این روش که به ما مرحمت کرده باقی بمانیم و فریب وسوسه‌های شیطان را نخوریم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول