اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد سوادکوه:

یاد و نام امام راحل در اعتکاف امسال چشمگیر باشد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به همزمانی رحلت امام راحل و مراسم اعتکاف، گفت: یاد و نام امام راحل در اعتکاف امسال، چشمگیر باشد.

یاد و نام امام راحل در اعتکاف امسال چشمگیر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد صبح امروز در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اعتکاف از برنامه‌های دینی با هدف دستیابی به تعالی روح است، بیان داشت: ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه در بسترسازی، ایجاد آسایش و رفاه معتکفان همکاری کنند.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه به استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های تبلیغی اعتکاف در بین کارکنان ادارات و نهادها و عموم مردم سوادکوه گسترش یابد.

وی به همزمانی اعتکاف امسال با سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در اعتکاف امسال یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی بیش از پیش گرامی داشته شود.

رضانژاد بر لزوم پاسخگویی به سئوالات دینی و احکام معتکفان با حضور روحانی و تشکیل جلسات هم‌اندیشی اشاره کرد و گفت: حلقه بصیرت و معرفت دینی از راهکارهای مناسب برای استفاده بهینه از ایام اعتکاف است.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه در بین معتکفان را موجب ایجاد انگیزه برای آنان توصیف و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی و محافل انس با قرآن موجب گسترش مفاهیم دینی و قرآنی در مراسم اعتکاف می‌شود.

* مشارکت مردم برای برگزاری مراسم اعتکاف در خور توجه است

در ادامه این جلسه رئیس ستاد برگزاری مراسم‌های شیرگاه به حضور گسترده معتکفان برای ثبت‌نام در مسجد جامع شیرگاه اشاره کرد و گفت: اقبال عمومی و مشارکت مردم برای برگزاری مراسم سه روزه اعتکاف درخور توجه است.

حجت‌الاسلام علی اشرف‌کجوری با تقدیر از همکاری و همراهی امام جمعه شیرگاه و رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در برگزاری مراسم اعتکاف، گفت: نیروی انتظامی همکاری شایسته‌ای با ما در برگزاری مراسم‌ داشته است ولی از عدم همراهی اورژانس 115 در برنامه سال گذشته اعتکاف شیرگاه انتقاد دارم.

* تفکیک وظایف ستاد اعتکاف پل سفید انجام شده است

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف پل سفید نیز با اشاره به اهمیت برگزاری اعتکاف در تزکیه روحی، گفت: ستاد اعتکاف پل سفید تشکیل و تفکیک وظایف آن انجام شده است.

ابراهیم راستگو به کمبود فضای برگزاری مراسم اعتکاف پل سفید اشاره کرد و متذکر شد: دل نوشته‌های معتکفان پل سفید در سال گذشته حائز رتبه کشوری شده است.

وی به برنامه‌ریزی‌های ستاد اعتکاف پل سفید برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول