اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 14 و 15 خرداد صورت می‌گیرد

برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: همزمان با 14 و 15 خرداد با تخلفات حادثه‌ساز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های استان زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از پنج‌شنبه هفته گذشته همه تیم‌های پلیس راه در جاده‌های استان زنجان حضور داشته و برای برقراری امنیت راه‌های استان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه از همه امکانات و توان نیروهای پلیس راه در جاده‌های استان زنجان استفاده می‌شود، یادآور شد: در جاده‌ها با تخلفات حادثه‌ساز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

جانشین پلیس راه استان زنجان برضرورت استفاده از کلاه ایمنی در جاده‌های استان تاکید کرد و افزود: ضروری است همه وسایل نقلیه از جمله اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از کمربند ایمنی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عدم استفاده از کمربند ایمنی مشکلات زیادی را در جاده‌ها به وجود می‌آورد، یادآور شد: استفاده نکردن از کلاه ایمنی از مهم‌ترین عامل فوت افراد در جاده‌ها محسوب می‌شود.

شیرمحمدی تصریح کرد: از کاروان‌هایی که به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند، درخواست می‌شود در صورت مواجه به نقص فنی خودرو، حتما خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست جاده هدایت کرده و با نصب علائم هشداردهنده نسبت به رفع نقص خودرو اقدام کنند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که دچار نقص فنی می‌شوند، ضروری است به نخستین پارکینگ انتقال داده شوند، افزود: پارک در کنار جاده همواره مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به بروز سه فقره تصادف فوتی در هفته گذشته در جاده‌های استان زنجان یادآور شد: متاسفانه در این تصادفات سه نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی از بروز 16 تصادف جرحی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در این تصادفات 21 نفر از هموطنان مجروح شدند.

شیرمحمدی با بیان اینکه در هفته گذشته 31 فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، یادآور شد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در دستور کار پلیس در تعطیلات است.

وی با اشاره به متوقف کردن 433 دستگاه خودرو توسط پلیس راه استان زنجان در هفته گذشته تصریح کرد: 215 موتورسیکلت نیز در هفته گذشته متوقف شدند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت‌ها به دلیل تخلفات حادثه‌ساز متوقف می‌شوند، افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از تخلفات این افراد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول