اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر تبریز:

در جذب و مدیریت سرمایه‌گذاری خوب عمل نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه اهداف سرمایه‌گذاری باید با اهداف کلان مدیریت شهری مطابق باشد، گفت:‌ در جذب و مدیریت سرمایه‌گذاری خوب عمل نکرده‌ایم.

در جذب و مدیریت سرمایه‌گذاری خوب عمل نکرده‌ایم

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول درسخوان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بحث سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در توسعه شهر تبریز اظهار داشت: قطعا سرمایه‌گذاری یکی از شاخص‌های مهم توسعه یک کشور محسوب می‌شود و هر قدر میزان مشارکت و سرمایه‌گذاری در یک کشور بیشتر باشد، ظرفیت رشد و توسعه آن نیز افزایش خواهد یافت.

وی نقش توزیع اعتبارات بانکی و رقبای محلی را در این امر مهم ارزیابی کرد و افزود: به‌دلیل عدم تعریف مناسب از پروژه‌های سرمایه‌گذاری، متأسفانه در جذب و مدیریت سرمایه‌گذاری خوب عمل نکرده‌ایم.

سخنگوی شورای شهر تبریز به نطق پیش از دستور یکی از اعضا در خصوص لزوم توجه شهرداری به وضعیت نامناسب اتوبان پاسداران، وضعیت جادۀ قراملک و رسیدگی جدی به مشکلات کیوسک‌داران مطبوعاتی و تاکسیرانان نیز اشاره کرد.

وی گفت: در این جلسه همچنین از سجاد هاشمی قهرمان دوو‌میدانی کشور که موفق به کسب 4 مدال طلا و اخذ سهمیۀ المپیک 2012 لندن شده بود با تصویب پرداخت 50 میلیون ریال تشویق به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول