اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

امنیت سرمایه‌گذاری در بخش دام در گرو دامپزشکی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: دامپزشکی تأثیر به‌سزایی در امنیت سرمایه‌گذاری در بخش دام‌پروری و طیور کشور دارد.

امنیت سرمایه‌گذاری در بخش دام در گرو دامپزشکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدمحسن دستور بعدازظهر امروز در نشست با استاندار خراسان‌شمالی اظهار داشت: دامپزشکی با کنترل و قرنطینه دامی نقش بسزایی را در امنیت سرمایه‌گذاری در بخش یاد شده دارد.

وی با تاکید بر حفظ و تقویت تولیدات داخلی در حوزه دام، تصریح کرد: قطعاً اگر تولید داخلی را نتوانیم حفظ و تقویت کنیم با واردات نمی‌توان آن را جبران و جایگزین کرد.

دستور همچنین با اشاره به تفویض اختیاراتی که توسط دولت به استانداران در بخش‌های مختلف داده شده است، گفت: خیلی از مسائل و مشکلات حوزه دامپزشکی در سطح استان‌ها با تفویض قابل حل است.

استاندار خراسان‌شمالی هم با اشاره به جایگاه دامپزشکی در استقلال کشور، اظهار کرد: اگر بخواهیم برای دیگر کشورهای دنیا الگو باشیم باید تلاش کرده تا در زمینه‌های مختلف به‌ویژه مواد غذایی به استقلال و خودکفایی برسیم.

ابوطالب شفقت همچنین بر بهره‌گیری بیشتر دامپزشکی از قابلیت‌های علمی و پژوهشی در این سازمان تاکید کرد و گفت: همچنین باید نیروی متخصص با تجهیزات کافی و لازم جهت توسعه بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی در محیط‌های دانشگاهی پرورش پیدا کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به منظور بازدید از فعالیت‌های دامپزشکی استان و نشست با مدیران، سفر یک روزه‌ای را به خراسان‌شمالی دارد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول