اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

مشکل مینابی‌ها ‌با فرمانداری ویژه برطرف می‌شود ‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب با بیان اینکه فرمانداری ویژه حق مردم این شهرستان است، گفت: مردم این شهرستان به کمتر از فرمانداری ویژه راضی نمی‌شوند، چرا که وقت آن رسیده که در میناب برای مردم آن تصمیم‌گیری شود نه در بندرعباس.

مشکل مینابی‌ها ‌با فرمانداری ویژه برطرف می‌شود ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرزاحسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در این شهرستان با بیان اینکه هنگامی که از تولید ملی نام برده می‌شود ذهن‌ها به سمت ذوب‌آهن و نیروگاه هسته‌ای می‌رود، افزود: تولید ملی یعنی این که آحاد ملت باید وارد چرخه تولید شوند.

وی گفت: اکنون بخش عظیمی از کشور در تولید نقشی ندارند و خواسته رهبر انقلاب برای نام‌گذاری امسال این است که تولید به صورت همگانی درآید.

وی با اشاره به وضعیت کنونی روستاها و مقایسه این مراکز جمعیتی با زمان گذشته گفت: روستاییان زمانی تنها قند و نفت را وارد روستا می‌کردند، ولی اکنون به افرادی مصرف‌گرا تبدیل شده و معادله عوض شده و همه اقلام مورد نیاز خود را از شهر خریداری می‌کنند.

معتمدی‌فر هدف از نام‌گذاری امسال را در آمدن کار و تولید به صورت فرهنگ در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: پرهیز از اسراف و توجه به تولید دو مقوله‌ای است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌ها با قدردانی از سفر هیئت دولت به هرمزگان و شهرستان میناب گفت: از اینکه فرصت پیدا نکردم تمامی مشکلات مردم را در محضر رئیس جمهور بیان کنم از مردم میناب عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: طرح فرمانداری ویژه حق مسلم مردم میناب است که با عملی شدن آن بسیاری از مشکلات این شهرستان حل می‌شود.

وی بیان کرد: بسیاری از مسئولان میناب عمر خود را در مسیر میناب به بندرعباس تلف می‌کنند، در حالی که اکنون حرف از دولت الکترونیک است.

معتمدی‌فر بزرگی و وسعت میناب را دومین عامل برای ارتقای فرمانداری این شهر به فرمانداری ویژه عنوان کرد و ابراز داشت: تصمیم‌گیری برای میناب از بندرعباس ممکن نیست و باید میناب فرمانداری مستقل داشته باشد.

خطیب جمعه میناب ادامه داد: میناب تمامی امکانات آب، خاک، سرمایه، فکر و روحیه را داراست و قادر است که برای خود تصمیم‌گیری کند.

وی از کم‌کاری مسئولان در قبال مردم به عنوان دیگر مشکلات میناب نام برد و ادامه داد: بیمارستان میناب که شرق هرمزگان را پوشش می‌دهد با کمبود پرسنل، امکانات و بی‌مهری نسبت به مردم زمینه ترس و ناراحتی مردم را فراهم کرده است.

وی گفت: مردم میناب قیم نمی‌خواهند و وضع موجود را نمی‌پذیرند و به کمتر از فرمانداری ویژه قانع نمی‌شوند.

امام جمعه میناب در بخشی از سخنان خود به اوضاع پاکستان و بحرین اشاره کرد و بیان داشت: پاکستان با حضور وهابیت به لجنستان تبدیل شده و نیاز به تطهیر دارد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول