اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تردد کاندیداها در روز انتخابات به فرمانداری آزاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: دو کاندیدای حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین می‌توانند در روز انتخابات به صورت آزادانه به فرمانداری تردد کنند.

تردد کاندیداها در روز انتخابات به فرمانداری آزاد است

یوسف اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به هر دو کاندیدای حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین اعلام کرده‌ایم در طی برگزاری انتخابات هر ساعت تمایل داشته باشند می‌توانند آزادانه به فرمانداری تردد کنند و به جای اینکه نتیجه انتخابات را در کف خیابان جستجو کنند در داخل حوزه انتخابیه حضور داشته باشند.

فرماندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه از هر دو کاندیدا خواسته‌ا‌یم در روز انتخابات نمایندگان خود را برای رفع هرگونه شبهه برای حضور در شعبه‌های اخذ معرفی کنند، افزود: این عمل به خاطر شفاف‌سازی و رفع هرگونه شبهه و ابهام‌‌زدایی است.

وی خاطرنشان کرد: به کاندیداها تذکر دادیم بعد از ساعت هشت صبح 14 اردیبهشت به هیچ وجه اقدام به رفتار تبلیغی نکنند و علاوه بر آن تمام ستادها باید بعد از این ساعت به حالت تعطیلی درآیند.

اکبری هر نوع تردد و تجمع غیر متعارف بعد از این ساعت را نوعی تخلف انتخاباتی اعلام کرد و افزود: اگر غیر از این کاری انجام شود کاندیداها خودشان مسئولیت آن کار را به عهده می‌گیرند و هیچ نهاد دیگری غیر از خود کاندیدا پاسخگو نیست.

این مسئول بیان داشت: هرگونه تجمع در روز انتخابات و حرکت دسته جمعی بعد از انتخابات نیز بدون اخذ مجوز از فرمانداری و تجمع در مساجد داخل ستادها و اطراف آن غیر قانونی است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است با توجه به اینکه انتخابات بین دو کاندید است شرایط مناسب و عادی را در این حوزه انتخابیه شاهد خواهیم بود.

فرماندار اردبیل ادامه داد: روز جمعه از ساعت هشت صبح تا 10 ساعت بعد از آن مردم مجاز به حضور در انتخابات و رای‌گیری هستند و انتظار داریم تا از ساعت 12 تا دو نیمه شب نتیجه انتخابات مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خبرگزاری‌ها و صدا و سیما نیز خواست در روز برگزاری انتخابات در محل حاضر شده و نسبت به دریافت و انعکاس اخبار و پوشش گزارش‌ها همکاری کنند.

این مسئول بیان داشت: صداقت، امانتداری شفافیت و روشنگری مجریان انتخابات را قلم‌های خبرنگاران به رشته تحریر در می‌آورد و وجدان بیدار و عرق خبرنگاری که وظیفه شفاف‌سازی و دفاع از حق است را در این روز خبرنگاران ما به جای می‌آورند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول