اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در مراسم سالگرد رحلت امام(ره)

7500 نفر از کردستان به حرم مطهر امام اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اعزام 7 هزار و 500 نفر از مردم این استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) به تهران خبر داد.

7500 نفر از کردستان به حرم مطهر امام اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: در سال گذشته سهم استان در اعزام به حرم امام(ره) 5 هزار و 500 نفر بود که با توجه به استقبال زیاد مردم این تعداد به 6 هزار و 500 نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: امسال 7 هزار و 500 در قالب 10 کاروان از 10 شهرستان استان با 190 دستگاه اتوبوس امروز به تهران اعزام می‌شوند.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، با همکاری‌های خوب ادارات و ارگان‌های مرتبط استان به‌ویژه استاندار و فرمانداران هیچ مشکلی در بحث اعزام زائران نداریم.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی در بین زائران را از برنامه‌های جانبی اعزام کاروان‌های کردستان به حرم امام(ره) عنوان کرد و گفت: در قالب این بسته‌های فرهنگی مسابقات مختلفی از زندگینامه امام(ره)، وصیتنامه امام و صحیفه نور امام(ره) برگزار و به افراد برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی محدودیت در ناوگان حمل‌ونقل را یکی از دلایل ثبت‌نام محدود زائران خواند و تصریح کرد: بیشتر شهرستان‌ها درخواست افزایش سهمیه را دارند اما این محدودیت اجازه چنین عملی را به ما نخواهد داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از مردم استان کردستان به‌عنوان مردمانی ولایت‌مدار و دلباخته امام(ره) نام برد و افزود: مردم این استان چه در زمان حیات و هم در زمان رحلت امام(ره) همواره وفاداری و علاقه قلبی خود را به بنیان‌گذار انقلاب ثابت کرده‌اند.

حسینی در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی امام(ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) به‌خاطر شخصیت بزرگی که داشتند نه تنها در میان دل‌ها و قلوب ملت ایران بلکه در دل‌های جهانیان جای دارند.

به گفته وی، جایگاه معنوی امام(ره) که محوریت اصلی حرکت عظیم ایشان در پیروزی انقلاب نیز بود در قلوب مردم جا باز کرده و هیچ‌گاه از بین نمی‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: خلوص و معنویت امام خمینی(ره) به اندازه‌ای است که امروزه منشا بیداری‌های جهان اسلام شده است.

حسینی به دیدگاه و بیانات مقام معظم رهبری در مورد شخصیت امام(ره) اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب امام(ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ و روح خدا در کالبد زمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه 14 خرداد علاوه بر سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره)، آغاز رهبری مقام‌معظم رهبری نیز هست، افزود: بعد از رحلت امام(ره) توطئه‌های زیادی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی علیه انقلاب از سوی دشمنان صورت گرفته که خوشبختانه با مدیریت صحیح و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن خنثی شده است.

به گفته وی، در این سال‌ها ملت ایران با رهبری‌های الهی مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن توطئه‌های دشمنان را خنثی و در بسیاری از حوزه‌ها به اقتدار کامل رسیده است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول