اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام اعتکاف و سالروز رحلت امام خمینی(ره)

طلاب زنجانی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: به مناسبت ایام اعتکاف و رحلت امام خمینی(ره) طلاب زنجانی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

طلاب زنجانی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی برای اجرا در مراسم اعتکاف و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان طلبه و روحانیون زنجانی به مناطق مختلف استان زنجان اضافه کرد: این اعزام به منظور تبلیغ و ترویج صورت می‌گیرد.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام روحانیون و طلاب به مناسبت مراسم اعتکاف و مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) انجام می‌شود، اضافه کرد: این اعزام‌ها یکی از فعالیت‌های حوزه‌های علمیه استان زنجان به مناسبت این ایام است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه استان زنجان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و برنامه‌هایی که به مناسبت سالگرد ارتحال این بزرگوار صورت می‌گیرد، با هدف تبیین اندیشه‌های امام راحل در بین جوانان و نوجوانان است.

حجت‌الاسلام بیات با تبیین شخصیتی امام خمینی(ره) افزود: امام شخصیتی بودند که در اوج خفقان و زمانی که کشورهای بیگانه با حاکمیت چندین ساله، به اداره کشور می‌پرداختند، در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و انقلاب جهانی را به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب، پیروزی و پایداری خود را مدیون تلاش امام خمینی(ره) و فداکاری‌های شهدا است، اضافه کرد: در حال حاضر بر همگان واجب است که قدردان تلاش‌های این بزرگواران باشند.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به دشمنی‌ها و کارشکنی‌های قدرت‌های جهانی در زمینه مقابله با نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه تا این مرحله انقلاب توانسته است، با تلاش و همکاری در برابر این دشمنی‌ها ایستادگی کرده و به دشمنان اجازه تجاوز به حریم کشور را ندهد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و اقداماتی که پس از آن صورت گرفته یک فرصت است و باید قدردان این فرصت بوده و از آن به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول