اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

اعزام 20 هزار شهروند ساوجبلاغی به مرقد امام

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار ساوجبلاغ از اعزام 20 هزار عاشق ولایت به مرقد مطهر و شرکت در مراسم سوگواری سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد.

اعزام 20 هزار شهروند ساوجبلاغی به مرقد امام

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم شهرستان ساوجبلاغ که طی ادوار گذشته بارها به اثبات رسیده، پیروی از ولایت و عشق و ارادت به امام شهیدان است.

وی تصریح کرد: هر ساله در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد،‌ شاهد هستیم که هزاران نفر از مردم این شهرستان به صورت انفرادی در مراسم سوگواری سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ ابراز داشت: از سوی دیگر ده‌ها کاروان عزاداری نیز با هماهنگی لازم از شهرستان ساوجبلاغ در روز چهاردهم خرداد به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) حرکت کرده و اعضای کاروان‌های فوق در مراسم سوگواری شرکت می‌کنند.

* انجام هماهنگی در اعزام عزاداران ساوجبلاغی به مرقد مطهر

پالیزگیر در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه برای هماهنگی اعزام سوگواران به مراسم عزاداری در مراسم سالگرد ارتحال امام امسال چه اقداماتی انجام شده؟ گفت: یکی از دستورالعمل‌های ستاد ارتحال امام (ره) در شهرستان ساوجبلاغ، ایجاد یک هماهنگی مناسب در اعزام کاروان‌های عزاداری بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از این کار نیز تامین شرایط مناسب برای کاروان‌های عزاداری است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ساوجبلاغ افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی لازم برای اعزام حدود 20 هزار نفر از مردم ساوجبلاغ به سمت مرقد مطهر برای شرکت در مراسم عزدارای فراهم شده است.

پالیزگیر با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌های ساوجبلاغی به صورت انفرادی در این مراسم شرکت می‌کنند، اضافه کرد: با این حال وسایل و امکانات لازم برای اعزام شهروندانی که می‌خواهند از طریق کاروان‌های عزاداری در مراسم سوگواری ارتحال امام شرکت کنند، فراهم شده است.

* اسکان هزاران نفر از زائران امام در ساوجبلاغ

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه بسیاری از کاروان‌های زیارتی و زائران امام (ره) از طریق جاده‌های ساوجبلاغ به سمت مرقد حرکت می‌کنند، لذا برای اسکان و پذیرایی از این زائران چه اقداماتی انجام شده متذکر شد: یکی از وظایفی که ستاد ارتحال امام (ره) استان البرز بر عهده شهرستان ما قرار داده، پذیرایی از این زائران است.

این مسئول در پایان اعلام کرد: از ابتدا اعلام کرده‌ایم که به هر میزانی که زائران امام (ره) از این منطقه عبور کنند، آمادگی پذیرایی و اسکان آنها را داریم و برنامه‌ریزی لازم برای پذیرایی از هزاران نفر از مردم عزادار را هم فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول