اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره)

اعزام 25 هزار عاشق روح‌الله از آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از اعزام 25 هزار زائر استانی به مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی‌(ره) خبر داد.

اعزام 25 هزار عاشق روح‌الله از آذربایجان‌شرقی

علی اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: این تعداد زائر بسیجی از تمام نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب 450 دستگاه اتوبوس از 13 خرداد و از محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز به مقصد تهران حرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و زیارت اماکن زیارتی شامل مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم نیز از برنامه‌های این اعزام است.

اصغری ادامه داد: امروز اگر ایران اسلامی سر به فلک استقلال، عظمت، آزادگی و اقتدار می‌ساید، در سایه همت بلند آن مرد الهی است که ما را از یوغ طواغیت و فراعنه زمان آزاد کرد و ما را به اوج سرافرازی و سربلندی رساند و در پرتو آگاهی‌بخشی آن پیر ربانی بود که امروز در سرتاسر جهان اسلام نوای «هیهات منا الذله» طنین‌انداز شده و استکبار جهانی به چالش کشیده شده است.

مدیر تبلیغات سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ولایت فقیه، قطب‌نمای انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: امروز با وجود مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با درایت و رهبری پیامبر گونه‌اشان، کشتی انقلاب را با گذراندن از گرداب‌ها و طوفان‌های فتنه به ساحل امنیت و سعادت هدایت می‌کنند.

اصغری خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی و روحانی، مسابقات فرهنگی برگزار شده و به همت پشتیبانی سپاه عاشورا، ایستگاه صلواتی دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول