اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب خبر داد

افزایش تعداد زائران اعزامی از قم به حرم امام راحل

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی‌‌ابن‌ابیطالب(ع) از اعزام 20 هزار نفر از قم به حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش تعداد زائران اعزامی از قم به حرم امام راحل

رضاحافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به منظور بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، تدارک دیده شده است.

وی افزود: سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در داخل شهر برنامه‌هایی چون شبی با شهدا و شبی با حضرت امام را برگزار کرده و نمایشگاه‌هایی در سطح نواحی مقاومت برای شناساندن امام راحل به نسل‌های آینده برپا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در پادگان امام صادق(ع) و برخی نواحی مقاومت محلات برگزار می‌شود.

وی همچنین از اعزام 20 هزار نفر در قالب 500 دستگاه اتوبوس به منظور شرکت در برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

حافظی خاطر نشان کرد: اعزام به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی مانند سال‌های قبل صبح روز 14 خرداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان‌های اعزامی ساعت 10 صبح باید در مراسم بزرگداشت امام راحل حضور یابند گفت: خدمات مختلفی به کاروان‌ها ارائه شده و برنامه پذیرایی و بدرقه را در خروجی شهر اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول